בעקבות הביקורת: עינת שרוף מבטלת את הופעתה באירוע הקואליציה

הזמרת הודיעה בעמוד האינסטגרם שלה כי למען הרגישות, לא תיטול חלק בהופעה שתוכננה • זאת לאחר הסערה שהתחוללה בגין הקשר הקרוב של שלה עם יאיר לפיד

רוצה שקט. שרוף, צילום: דור מלכא

בעקבות הביקורת שנמתחה על האירוע בכיכובה, הזמרת עינת שרוף הודיעה היום (רביעי) שתבטל את הופעתה באירוע הגיבוש של הקואליציה שמתוכנן לסוף השבוע. שרוף כתבה בפוסט שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה: "לאור הרגישות ולמען הסר ספק החלטתי לבטל את השתתפותי באירוע הגיבוש לקואליציה (למרות שכבר פינטזתי על דואט בין איילת שקד ללפיד). הכי חשוב שנמשיך להתראות רק בשמחות".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by עינת שרוף🧿 (@einatsarouf)

הביטול המדובר מגיע לאחר שבימים האחרונים נשמעה ביקורת על כך שבאירוע צפויה הופעה של שרוף, שכמובן הייתה אמורה לקבל עליה תשלום. זאת בשל קשריה הקרובים עם אחד מראשי הקואליציה, יאיר לפיד, ומנגד העובדה שהתשלום עבור ההופעה מגיע מכספי המפלגה.

לפיד הופיע בעבר יחד עם בן זוגה של שרוף, תמיר הרפז, שגם ניגן בעבר בתוכנית האירוח שלו. לפני כחמש שנים לפיד חיתן את בתם של השניים ובינו לבין בני הזוג שוררים קשרי חברות חמים. מי שהופעתו באירוע הגיבוש המדובר נותרה בעינה היא זאת של הקומיקאי אדיר מילר, שצפוי להצחיק את חברי הקואליציה באירוע המתוכנן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר