אחרי 22 שנות זוגיות: ירדן הראל ובעלה עומרי שלום נפרדו

המגישה ובן זוגה, שנחשבו לאחד הזוגות היציבים והפוטוגניים בתעשייה, החליטו לסיים את הקשר • לזוג שני ילדים שהגיעו לעולם בהליך פונדקאות

ירדן הראל ועומרי שלום, צילום: ללא קרדיט

ירדן הראל ובן זוגה עומרי שלום מפרידים כוחות: בתום 22 שנות זוגיות, מהן כ-12 שנה כזוג נשוי ולאחר שהביאו לעולם שני ילדים בהליך פונדקאות, השניים החליטו לסיים את הקשר.

הראל (36) ושלום (38) הכירו בימיהם המשותפים בתיכון בנהריה ונחשבו לאחד מהזוגות היציבים בביצה. עמודי האינסטגרם שלהם מלאים בתמונות זוגיות משותפות שהציגו אידיליה משפחתית.

הראל פרצה לחיינו ככתבת שטח ומגישה בתוכניות בידור שונות, בין היתר בעונה האחרונה של "רוקדים עם כוכבים" וב"הצינור". לצד עבודתה בטלוויזיה היא מתפרנסת כמשפיענית רשת בתחום האופנה ומתחזקת בלוג פעיל בנושא.

בשנים האחרונות החליטה הראל לחשוף את הקושי שלה ושל בעלה בהבאת ילדים לעולם, ודיברה בפתיחות על טיפולי הפריות שהם עוברים. לפני כשנה וחצי הפכו השניים להורים לתאומים, בת ובן בשם לני וגפן, שהגיעו לעולם בהליך פונדקאות.

נחשבו לאחד הזוגות היציבים בביצה. ירדן ועומרי, מאיר פרטוש

במרץ 2020, חודש לאחר שירדן הראל ובעלה עומרי שלום הפכו להורים לתאומים גפן ולני באמצעות הליך פונדקאות לאחר הרבה ניסיונות הפריה לא מוצלחים, הכריזה הדוגמנית והמגישה כי כנגד כל הסיכויים, היא נכנסה להיריון בהפתעה גמורה. באפריל של אותה שנה חשפה הראל לעוקביה באינסטגרם כי הנס שקרה לה ולבעלה הפך לכאב גדול, והעובר לא שרד.

זאת לא הפרידה המפתיעה היחידה שידעה ביצת הבידור בתקופה האחרונה - רק לפני כמה שבועות התבשרנו על פרידתם של יהודה לוי ושלומית מלכה, שגם התגרשו בסוף השבוע שעבר. אנחנו מחזיקים אצבעות שזאת הפרידה האחרונה.

בשבוע שעבר ביקש "ישראל היום" תגובה מהסוכנות של הראל בנוגע לשמועה שלפיה השניים נפרדו, אולם שם הכחישו אותה וטענו כי אינה נכונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר