"ישראל היום" הוא גוף תקשורת שנוסד מתוך האמונה שהציבור הישראלי ראוי לעיתונות טובה יותר, מאוזנת יותר ומדויקת יותר. עיתונות שמדברת ולא צועקת. עיתונות אמינה, אובייקטיבית ועניינית. עיתונות אחרת וללא תשלום. המהדורה המודפסת הראשונה פורסמה ב-30 ביולי 2007, וב-2010 הפך "ישראל היום" לעיתון הישראלי בעל שיעור החשיפה הגבוה ביותר בימי חול. מו"ל העיתון היא ד"ר מרים אדלסון. העורך הראשי הוא עמר לחמנוביץ, והעורך המייסד הוא עמוס רגב. אתרי האינטרנט של "ישראל היום" בעברית ובאנגלית, כמו כן היישומונים (אפליקציות) לאנדרואיד ול-iOS, מציגים חדשות מסביב לשעון, תוכן בלעדי, מבזקים ועדכונים, ניתוחים ופרשנויות, וידיאו, פודקאסטים ושידורים חיים. פלטפורמות הדיגיטל של "ישראל היום" כוללות ערוצי חדשות ודעות, תרבות ובידור, לייף סטייל, טכנולוגיה, ספורט, כלכלה וצרכנות, בריאות, חיילים, אוכל, יהדות, תיירות ורכב. ב-2021 עלו לאוויר האתר החדש והיישומון החדש של "ישראל היום" בעברית, במטרה לספק לגולשים חוויה מהירה, עדכנית, בטוחה ונוחה. תכני המהדורה המודפסת של העיתון זמינים גם באתר, במהדורה יומית מקוונת, ואפשר לקבל אותם גם בניוזלטר. מועדון ההטבות הייחודי "הקליקה של ישראל היום" מציע לגולשי האתר הנחות ומבצעים על מוצרים ושירותים. ישראל היום פתוח להערות, לביקורת ולהצעות לשיפור מקהל הקוראים. פנו אלינו במייל hayom@israelhayom.co.il.

X
צפו

אחותו של בן-אל תבורי תוקפת: "אמא גמורה ממך, אל תגיד שאתה עובר שינוי"

בת-אל תבורי פרסמה הודעה שקיבלה מאחיה הזמר, שבה כתב לה: "אחותי לא היית ולעולם לא תהיי" • בעקבות ההודעה הקשה, היא פרסמה סרטון שלה כשהיא פורצת בבכי: "איך אתה אומר שנטשנו אותך אחרי כל מה שאנחנו מנסים לעשות בשבילך?"

,עודכן
0השמעה

בת-אל תבורי נגד אחיה, בן-אל: "אמא כבר מיואשת ממך" // צילום מסך מתוך אינסטגרם

בן-אל תבוריעורר הרבה רעש בסוף השבוע האחרון כשסיפר בראיון חשוףעל ההטרדה המינית שעבר כילד, ושיתף גם ביחסיו עם אביו שימי ואימו אביבה. זמן לא רב לאחר מכן, אחותו בת-אל תבורי הגיבה לראיון – ושיתפה בצד הפגוע של אמם ובריחוק שלקח בן-אל ממשפחתה.

אמש (רביעי) היא בחרה להמחיש לעוקבים שלה באינסטגרם עד כמה גדול הקרע בינה וביןאחיה, כשפרסמה הודעה דרמטית מלאת כעס ששלח לה שבה הוא דרש ממנה לשכוח מקיומו. לאחר מכן היא פרצה בבכי ואמרה: "איך אתה ממשיך להכאיב לנו? אימא שלך גמורה ממך".

בן-אל תבורי,צילום: משה נחומוביץ

תחילה פרסמה בת-אל את ההודעה שקיבלה מאחיהבשבת האחרונה. "בת-אל היקרה, חבל מאוד שאת מנסה להשתמש בתקשורת נגדי ועוד אחרי כל מה שעברתי", כתב בפתח דבריו. "אחותי לא היית ולעולם לא תהיי. את רק שואפת להיות. אני מבקש ממך לעולם לא לכתוב לי, וגם אם את רואה אותי ברחוב – בבקשה, להזיז את הראש. הפרסום לא עלה לי לראש ולעולם לא יעלה, המשפחה שלי פשוט פגומה, לצערי. אני, לעומת זאת, אכבד אותך ולא אענה בתקשורת. כתבתי לך אישית. מהיום ועד המוות, אל תגידי שאת אחותי כי את לא היית מעולם ולא תהיי לעולם. איך אמרת? חסמתי אתכם? מהיום לכל החיים. אוהב המון, בן-אל".

הסטורי של בת-אל תבורי // צילום מסך מתוך אינסטגרם

לאחר שהעלתה את ההודעה הקשה לסטורי שלה, היא הגיבה לדברים באמצעות סרטון שבו פרצה בבכי: "אתם שואלים אותי למה אני פונה דרך הרשתות לאח שלי ולא פונה אליו ישירות? אז הנה, אני אראה לכם למה", אמרה בדמעות. "תראו את התשובות שלו. זו התשובה שקיבלתי למה שכתבתי. וכן, הייתי חייבת להראות לכם ולא התאפקתי אחרי כל התגובות שקיבלתי. היה חשוב לי להעלות את זה. אם הוא אומר שהשתנה, אז איך אתה עדיין ממשיך לענות ככה? איך אתה ממשיך להכאיב לנו? איך אתה אומר שנטשנו אותך אחרי כל מה שאנחנו מנסים לעשות בשבילך? אמא שלך גמורה ממך כבר, אחיות שלך מאוכזבות ממך, אני כבר מיואשת. אז אל תגיד שאתה עובר שינוי ושהבנת".

על גבי הסרטון, הוסיפה תבורי בכתב: "ההפסד כולו שלך. אחר כך אל תבכה בטלוויזיה שנטשו אותך. פרקתי וסיימתי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאילהכיר