לקוחות של לירון מ״האח הגדול״ זועמות: ״השאירה אותנו תקועות בלי איפור״

סעיף הסודיות סיבך את המתמודדת הבולטת • ״אחרי הפרסום על הכניסה שלה פניתי אליה כדי לוודא שהתור רלוונטי והיא אמרה לי שהפרסום לא נכון ושהכל כרגיל״

לירון טנג'י. צילום: רן יחזקאל

מתמודדי האח הגדול מתבקשים לשמור בסודיות את כניסתם לבית המפורסם, והסעיף הזה מסבך את מתמודדת "האח הגדול" לירון טנג'י: מספר כלות ולקוחות של לירון, שעוסקת כמאפרת, טוענות כי נאלצו להתמודד בלי איפור זמן קצר לפני האירוע הגדול של חייהם בזמן שהיא בבית האח.

המונולג המרגש של גיא זו-ארץ ב"האח הגדול"

״אחרי הפרסום על הכניסה שלה פניתי אליה כדי לוודא שהתור רלוונטי והיא אמרה לי שהפרסום לא נכון ושהכל כרגיל״, מספרת אחת הכלות. ״רק כמה ימים לפני שהיא נכנסה פניתי אליה שוב והיא הודתה. היא הציעה לעזור לי למצוא מחליפה אבל בפועל זה לא קרה״.

סעיף הסודיות סיבך את לירון, "האח הגדול", צילום: אורן בן חקון

גם משפחתה של רחלי כהן נפגעה מכניסתה, ״סגרנו עם לירון בחודש ספטמבר שהיא מאפרת לבת מצווה של האחיינית שלי את כולנו אבל היא הבריזה לנו״, היא מספרת. ״היא עדכנה אותנו ארבעה שבועות לפני האירוע שהיא לא יכולה כי אח שלה כאילו מתחתן ובמקום זה היא חוגגת בבית האח הגדול״.

גם בעונה הקודמת של התוכנית קרה מקרה דומה, עם המתמודד ליאל קוצ'רי. אז  לפחות שש כלות צפו בכניסה שלו לבית "האח הגדול" והזדעזעו. הן טענו כי היה אמור לאפר ולסרק אותן ביום הגדול בחייהן, לאחר שסגרו איתו לפני כארבעה חודשים, שילמו מקדמה, ונשארו ללא שירות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר