קרן פלס מתפוצצת מזעם: "תמות נפשנו עם בנימין נתניהו?"

סרטון חטיפת התצפיתניות שפורסם אתמול בשעות הערב הותיר מדינה שלמה בעצב וכעס גדולים • שעות אחדות אחרי שידורו, העלתה הזמרת והיוצרת טקסט נוקב שבו הפנתה את חיצי הביקורת על המחדל אל ראש הממשלה וההנהגה הישראלית • "קברניטי הספינה הטובעת - לכו כבר הביתה"

קרן פלס ונתניהו. צילום: קוקו, חיים גולדברג/פלאש90

מטה משפחות החטופים פרסם אמש (רביעי) בשעות הערב סרטון קשה בן 3 דקות ובו תיעוד חטיפתן של התצפיתניות מבסיס נחל עוז בבוקר 7 באוקטובר. בין הצופים המזועזעים בקטעי הווידאו, שחשפו רק חלק קטן מהמחדל הנורא שהתרחש בבוקר שמחת תורה, הייתה גם היוצרת קרן פלס שהפנתה אצבע מאשימה כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו וקראה "להקים" את המנהיגים האחראים לטבח מכיסאותיהם.

קרן פלס בעצרת למען החטופים, צילום: קוקו

"תמות נפשנו עם בנימין נתניהו?", תהתה קרן בפתח הסטורי ששיתפה באינסטגרם. "מתי נקום כולנו ונקים את כל מי שמילא את תפקידו מהכיסא שאנחנו נתנו לו? האסון הכי גדול בתולדות הארץ שלנו עוד ממשיך להקריס את הבית על יושביו ועל לקיחת אחריות אין בכלל מה לדבר", כעסה. "שלא לדבר על עסקה. מה קורה איתנו? הנהלת המפעל כשלה וממשיכה להיכשל ואנחנו פשוט מפוטרים אחד אחד מחיינו השפויים".

הסטורי של קרן פלס, אינסטגרם,

"פה זה לא כסף, זה חיי אדם! קברניטי הספינה השוקעת - לכו כבר הביתה. עשו שהמנגינה הזאת תיפסק. ואם אפשר כאקורד סיום, תחזירו את החטופים שנלקחו מארצם במשמרת שלכם", הזכירה.

בראיון שהעניקה פלס ל"ישראל היום" באפריל האחרון, היא סיפרה על התגייסותה לטובת מטה משפחות החטופים. "כל המוזיקה שלי הלכה למטה. הקיום שלי כמוזיקאית קיבל את הלגיטימציה להתקיים משם. לא הייתה לי אנרגיה להופיע אם לא הייתי מרגישה שיש לי את הגב של המשפחות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר