כוכבת "האח הגדול" הציגה מהפך מטורף: "כך ירדתי כמעט 30 קילוגרמים תוך חצי שנה"

לינור סביניק קיימה סשן שאלות ותשובות עם עוקביה באינסטגרם, ששאלו אותה כיצד הצליחה להשיל עשרות קילוגרמים ממשקלה • היא הכריזה בהתלהבות: "אני אוכלת הכל ולא מתעסקת כל היום באוכל" • האם יש לה בכל זאת איזשהו סוד?

שטחי החוץ בבית האח הגדול 2023, באדיבות אלוני. צילום: ליאור גרונדמן

לינור סביניק הדהימה אמש (שני) את 235 אלף עוקביה באינסטגרם כשפרסמה שתי תמונות שלה לפני ואחרי הדיאטה שבה פצחה בשמונת החודשים האחרונים, שבסיומה השילה לא פחות מ-27 קילוגרמים ממשקל גופה.

לינור סביניק, צילום: מיכה לובטון

לתמונות שהמחישו את השינוי הדרסטי בפיגורה היא צירפה תיבת שאלות בנושא, ותוך זמן קצר החלה להשיב בהרחבה לגולשים הסקרנים שביקשו לדעת יותר על המהפך שעברה בעזרת יועץ כושר ותזונה שמלווה סלבס נוספים כמו דורין סגול והמפיק והדוגמן שון בלאיש.

חתיכת מהפך. הסטורי של סביניק // צילום מסך מתוך אינסטגרם

"את נראית אש, כמה זמן ארך התהליך שלך?", ביקשו לדעת. "בחצי שנה ירדתי מ-74 (קילוגרם) ל-53, ואז המשכתי עוד שלושה חודשים והגעתי ל-47", סיפרה כוכבת "האח הגדול". "עכשיו אני בתפריט שמירה. בנות, ממש חשוב לציין כי יש שאלה שחוזרת על עצמה: אני אוכלת הכל! גם בתפריט הירידה וגם בתפריט השמירה".

ההכרזה של סביניק על כך שהיא אוכלת הכל הובילה להתעניינות בתפריט שלה. "קיבלתי רשימה של המון מאכלים, ואני בחרתי את המאכלים שאני אוהבת", השיבה כשהתבקשה לפרט מה היא אוכלת. "אז ככה, כל אחד בוחר את מה שהוא אוהב לאכול. את יכולה להוסיף דברים שאת אוהבת, כמו גבינות, בשר, אורז, קוסקוס, בטטה, דגים, תפוח אדמה, לחם וכן הלאה".

הסטורי של סביניק // צילום מסך מתוך אינסטגרם

כשנשאלה כמה ארוחות היא אוכלת ביום ומה היא הורידה מהתפריט שלה, היא השיבה: "אני בוחרת כמה ארוחות ביום (עד שש), לפעמים אני מגיעה לשש ולפעמים אני שבעה ואוכלת אחת-שתיים. אני פשוט אוכלת כשאני רעבה. זה מה שטוב, לא צריך להתעסק כל היום סביב האוכל".

הסטורי של סביניק // צילום מסך מתוך אינסטגרם

"אפשר לאכול במסעדות בחוץ?", התעניינו. "אפשר לאכול בחוץ במסעדות, אבל בתור התחלה ניסיתי כמה שפחות כי רציתי להגיע לתוצאות מהירות יותר", הסבירה. "יש איסורים בתזונה?", נשאלה סביניק. "אם הכוונה היא לאכול ג'אנק פוד ללא הגבלה, התפריט פשוט לא יעבוד", סיכמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר