כוכבת "האח הגדול" נגד אדל בספלוב: "מכרה תכשיר שגרם לי לכוויות בפנים"

עומר קינן סיפרה לעוקביה על כוויות שנוצרו בפניה לאחר שימוש לכאורה בתכשיר שעליו המליצה המשפעינית • "אני עוד אסגור איתך חשבון", כתבה בעמודה ברשת החברתית

עומר כינן בוכה

עומר קינן עברה את החג השני של פסח עם המון תסכול וכאב. הסיבה? שימוש לדבריה בתכשיר עליו המליצה המשפיענית אדל בספלוב בעמודה ברשת החברתית במסגרת שיתוף פעולה מסחרי. אחרי לא מעט רמזים שפיזרה ביממות האחרונות, היום (שלישי) חשפה קינן את הכוויה בפניה ואת שם התכשיר המדובר שגרם לכאורה לנזק.

"לא בא לי להרוס לך את החג, גברת בלוגרית יקרה, אבל יש גבול לכל תעלול. גם תעשי כסף על מוצרים שאת מוכרת וגם תגרמי לאנשים לנזק ולכוויות על כל הפרצוף? ובנימה אופטימית זאת – חג שמח. אל תדאגי מותק, אני עוד אסגור איתך את החשבון", כתבה קינן בערב החג.

אמש היא המשיכה לפזר רמזים. "חג מימונה שמח לכולם, אולי לי קצת פחות. אני מבטיחה לכם שאגיד בימים הקרובים באיזה מוצר מדובר וגם על אותה אחת שמוכרת אותו בלי הפסקה כדי למנוע את הסבל הזה לבחורות הבאות בתור שרצו לקנות ושהסבל הזה לא יקרה גם להן. בינתיים אני רק חושבת איך אני אמורה לצאת מהבית כשאני נראית ככה, כדי לעזור לאימא שלי להכין מופלטות הערב".

הסטורי של עומר קינן, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

הבוקר קינן חשפה את זהות המשפיענית שהציעה את המוצר שגרם לה לכאורה לכוויות. "אני מצטערת, אבל אני לא יכולה לשמור את זה בבטן יותר. הסטוריז הבאים יהיו לא נעימים לצפייה, לא לכם ובמיוחד לא לי", הזהירה קינן את עוקביה, ומיד לאחר מכן פרסמה תמונה שלה עם הכוויות שקיבלה לכאורה מהתכשיר עליו המליצה בספלוב. "שמעתם פעם על קוד קופון לכוויות דרגה א' בפנים? כי אני כן, בסטורי של אדל בספלוב", האשימה. בסטורי נוסף שפרסמה לאחר מכן היא שיבצה צילום מסך מתוך הסטורי של בספלוב בו המליצה על התכשיר שלכאורה גרם לכוויה. "וזאת אני שלא מפסיקה לבכות ארבעה ימים ברצף", הוסיפה בסרטון וידאו שפרסמה בו היא נראית בוכה.

הסטורי של עומר קינן, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

אדל בספלוב סירבה להתייחס לדברים.

ל"ישראל היום" מסרה קינן: "חשוב לי לציין שאני לא מעוניינת לפגוע בפרנסה של אף אחד. רק רוצה למנוע את זה מהבאות שזה יכול לקרות להן".

לדברי דניאלה רייבנבך, דוברת "ליראק פריז" בישראל, "מתברר כי הלקוחה רכשה את הסרום לטיפול בפיגמנטציה של מותג הפרימיום 'ליראק פריז' בתאריך 17 במאי לפני כשנה. על גבי האריזה רשום במפורש כי יש להימנע ממגע באזור השפתיים והעיניים.  בנוסף, מדובר במוצר שמאושר על ידי משרד הבריאות העולמי והישראלי ועל גבי האריזה מצוינות הוראות שימוש מדויקות וכן מצוין מפורשות שיש לשלב שימוש בתכשיר הגנה.

"באחריות הלקוחה לקרוא את הרכיבים המצוינים על גבי האריזה ואם היא רגישה לרכיב מסוים לא להשתמש במוצר. ייתכן והלקוחה השתמשה בתכשיר למרות היותה בעלת רגישות מסוימת או ללא קרם הגנה או אחרי טיפול קוסמטי. חשוב לציין כי בישראל נמכרו אלפי מוצרים אלו במשך חמש השנים האחרונות ולא נתקבלה אף לא תלונה אחת. נראה לנו תמוה כי עד כה עומר קינן לא התלוננה ולא פנתה לשירות הלקוחות של 'ליראק פריז'".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר