"ביקשו ממני להופיע בפארק הירקון": פנינה רוזנבלום על הצלחת השיר החדש

אחרי הלהיט הוויראלי על המלחמה שפרצה בעזה, אשת העסקים הוציאה שיר חדש העוסק במתקפה האיראנית שהצליחה להבהיל רבים בישראל • "התגובות מטורפות, כולם מבקשים ממני הופעות", היא אומרת בראיון ל"ישראל היום"

וואי וואי וואי, איראן השתגעה. פנינה ב"דונט שוט". צילום: יוטיוב

למעלה מחמישה חודשים עברו מאז הוציאה פנינה רוזנבלום לאוויר העולם את השיר "איפה הייתם בשביעי לעשירי?" שהתפשט כמו אש בשדה קוצים ברחבי הרשת וגרר אחריו אינספור אזכורים, פארודיות, וסרטוני ליפסניק משעשעים. אמש (מוצ"ש), שבוע בדיוק אחרי המתקפה האיראנית על ישראל, בעלת מותג הטיפוח שחררה שיר חדש ואקטואלי במיוחד העונה לשם "איראן - DON'T SHOOT" שבו היא מזהירה את מדינת האויב מהתקפה חוזרת על ישראל.

בראיון ל"ישראל היום" היא משתפת כמה זמן לקח לה לכתוב את השיר (נחשו כמה דקות?), מה התנאי שלה לקיום הופעה עם קהל ואיך היא בוחרת להתייחס לתגובות הרעות. "וואי, אני קצת מקוררת אבל מאוד מרוצה מהטירוף שקורה עם השיר שלי, זה ממש מחמם לי את הלב", היא אומרת בקול נלהב עוד לפני שהראיון מתחיל רשמית. "התגובות היו מטורפות. תסתכל בסטורי שלי כמה אנשים שרים את השיר ותראה כמה אנשים כבר העלו לטיקטוק. יש כבר למעלה מ-43 אלף צפיות ביוטיוב רק מאתמול. זה שיר מאוד קליט וכולם נדבקים אליו".

פנינה רוזנבלום, צילום: מאיה באומל-בירגר

את צופה לו הצלחה דומה לזו של השיר הקודם?
"לדעתי אפילו יותר. רק אתמול בערב זה עלה, וזה כבר עשה באזז מטורף. זה שיר יפה, זה שיר שעושה שמח בכל השחור שיש לנו מסביב".

בניגוד ל"איפה הייתם בשביעי לעשירי", השיר החדש מוגש ומופק כקטע מקפיץ וקצבי הרבה יותר, עם לחן פופי ופחות קודר. "כשכתבתי אותו לא ידעתי מה יהיה הלחן", אומרת רוזנבלום. "כשפניתי לאורן כהן מאולפן 'קולות' הוא הביא לי את הלחן של הפזמון ומאוד התחברתי. אחרי יום ישבנו באולפן ועשינו את זה ביחד. כן, רציתי שזה יהיה קצבי, רציתי שזה יהיה משהו אחר. קצת שמח בתקופה האפורה הזו שעוברת על מדינת ישראל עם החטופים והמפונים".

כמה זמן לקח לך לכתוב את שיר?
"כמה דקות".  

וכמה זמן עבדת עליו עד לתוצאה הסופית?
"שעתיים. אחר כך אורן כהן ישב באולפן ועשה את הרימיקס, את הסרטון, את הכל. הוא עשה הכל בהתנדבות".

יש כבר מחשבות על שיר חדש או שמוקדם מדי?
"לא, באמת. רק התחלתי, די. כבר ביקשו ממני להופיע בפארק הירקון, הרגו אותי כבר" (צוחקת).

יהיו הופעות?
"כולם מבקשים ממני. אם אעשה אי פעם הופעה זה יהיה רק כשכל האירוע יהיה תרומה לאיזו עמותה או משהו. לא חשבתי על זה בכלל, אבל אנשים מדברים איתי. כל היום שולחים לי הודעות".

את מודעת גם לביקורות השליליות ולאנשים שמגחכים?
"עם 'איפה הייתם בשביעי לעשירי?' מבחן התוצאה היה שהשיר הפך לשלאגר שכל ילד בן חמש שר אותו וכל חייל שר אותו. אז באמת לא מעניין אותי... זה הכל מתוך קנאה, לא מתוך שום דבר אחר. כל השירים האלה הם שירים שכל אחד מתחבר אליהם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר