אחרי הצפייה בסרטון הזוועות: כיצד הגיבה פנינה רוזנבלום?

אשת העסקים ובעלת מותג הטיפוח ביקשה לשתף בתחושותיה לאחר צפייה בסרטון הזוועות • מדוע בחרה שלא לחגוג את יום הולדת ה-69?

פנינה רוזנבלום בכנסת (ארכיון) . צילום: אורן בן חקון

פנינה רוזנבלום הייתה פעילה במיוחד בעמודה ברשת החברתית אינסטגרם בסוף השבוע האחרון. אחרי שהעלתה פוסט ביום שישי שבו חלקה בהרגשתה לאחר הצפייה בסרט הזוועות שביצע חמאס ביישובי הדרום ובמסיבה בסמוך לקיבוץ רעים, היא ציינה אמש (שבת) 69 חורפים להיווסדה ועשתה זאת בדרך שונה לחלוטין מזו שהיא רגילה.

איפה הייתם בשביעי לעשירי - פנינה רוזנבלום

"אחרי שראיתי את סרטון ההסברה ונחשפתי לזוועות שהיו ב-7 באוקטובר, אני מנסה ללא הצלחה לתאר במילים את מה שעברנו", כתבה רוזנבלום בפוסט המדובר. "הסרטון מציג רק עשרה אחוז בלבד מהזוועות והזדעזעתי! לראות ולא להאמין שעברנו את השואה בערבית".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Pnina Rosenblom | פנינה רוזנבלום (@pninarosenblom)

לאחר מכן הוסיפה מסר חד וברור בנוגע למלחמה בטרור. "אסור להפסיק את הלחימה עד לחיסול מלא של חמאס! אסור! תודה לגלעד ארדן שהציג לנו את המראות למען הבנה שזה גדול ממה שאנחנו מדמיינים. הלוואי שהסרט ייחשף לכל אדם בעולם! מאחלת לכולנו סוף שבוע רגוע!".

הסטורי של רוזנבלום, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

רוזנבלום, שציינה אמש את יום הולדת ה-69, בחרה לעשות זאת ללא אירועים מיוחדים, בשל המצב הביטחוני, וכך כתבה: "חגיגות יום הולדת בצל הלחימה. התמונות מיום ההולדת בשנה שעברה. השנה אין חשק לחגוג. לא תכננתי ככה את יום ההולדת שלי, לצד מלחמה. ימים קשים שבהם אנחנו נפרדים מאנשים שמגנים על הארץ שלנו. אך אחרי הזוועות שעברנו, נותרה לי משאלה אחת: לחיי ימים שקטים, בטוחים וטובים יותר. תודה לחיילים היקרים שנלחמים עבור הבית שלנו, שבזכותם אפשר לקיים סוג של שגרה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר