בר זומר בווידוי אמיץ: "הייתי בטוחה שזה לא יקרה לי בחיים"

חודשים ארוכים אחרי שהביאה לעולם את בתה הבכורה, הדוגמנית, הפרזנטורית ואשת העסקים התייצבה מול המצלמה • הסיבה? לחלוק בשינויים הלא מבורכים מבחינתה שהביאו איתם ההיריון והלידה

בר זומר בווידוי אמיץ

בר זומר ביקשה אתמול (שני) לפתוח את הלב ולחלוק עם עוקביה באינסטגרם בשינויים הפיזיים הרבים שהיא חווה מאז ילדה את בתה הבכורה מילה, שמשפיעים באופן ישיר על המראה החיצוני שלה, וחשפה את הכל באומץ. 

בר זומר ובן זוגה אביב, צילום: ללא

"בואו נדבר על זה רגע", ביקשה זומר. "בואו נדבר על כל השינויים שהלידה מביאה איתה. מישהו חייב לדבר על הכל, לעשות רשימה. ברוך השם, תודה לאל על המתנה הכי גדולה בחיים שלי, על מילה שלי, זה בכלל לא קשור, בואו נפריד, אוקיי? אבל בואו נדבר על זה. צריך לעשות רשימה של דברים.

"דבר ראשון: נימים", אמרה בר והציגה את הפיגמנטציה שנוצרה בשפתיה. "נים הדם שלי, שאגב קיבלתי מלא הודעות מנשים שיצא להן גם. מה עושים עם זה? לא עושים. אין לי פתרון כרגע. זה פשוט יישאר איתי, אולי זה יירד, אולי לא. אולי אחליט להסיר את זה, אני עוד אחליט". מיד לאחר מכן עברה לדבר על שיערה: "דבר שני: בייבי הייר (שיער תינוקות) שעכשיו הוא עוד ארוך. והנשירה שהייתה לי אחרי הלידה? והייתי בטוחה שזה לא יקרה לי בחיים", שיתפה.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Bar Zomer‎‏ (@‏‎barzomer‎‏)‎‏

"אני עוברת לנושא הבא", הכריזה זומר. "השיניים! מה קרה לשיניים?! תקשיבו, כל סטורי שאני מצלמת ואני מדברת... מה זה? איך הן התעקמו לי! אחת פה אחת שם, הכל התעקם, הכל! אני הולכת ביום שלישי לעשות צילום. אתם יודעים שאני הולכת לעשות את הגשר? אני הולכת לעשות את זה", עדכנה.

רגע לפני שחתמה את הרשימה, סיפרה על הבטן שהשתנתה: "עוד משהו, דבר נוסף. הבטן. ברור שיש פה כאלה שיגידו 'חזרת לעצמך'. חזרתי לעצמי, אבל הבטן, הבטן ספציפית לא חזרה לעצמה. לא, היא לא חזרה לעצמה. אני גם עפה עליה, אני אוהבת אותה, אני אוהבת את זה, אבל היא לא חזרה לעצמה! היא פשוט עוד לא חזרה לעצמה. אתם מבינים?".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר