לאחר הלידה: בר זומר חושפת תמונה ראשונה של בתה

הדוגמנית ואשת העסקים שילדה את בתה הבכורה פרסמה ברשת צילום פוטוגני משפחתי עם יורשת העצר • צפו

בר זומר ובן זוגה אביב. צילום: ללא

בר זומר הפכה אתמול לאימא כשילדה את בתה הבכורה המשותפת לה לבן זוגה אביב כהן. היום (רביעי) היא שיתפה את עוקביה באינסטגרם בתמונה מרגשת שהנציחה רגע קטן שבו השתנו חייה לנצח.

בר זומר באינסטגרם (ארכיון)

כזכור, זומר וכהן התחתנו לפני קצת פחות מ-4 שנים בחתונה מתוקשרת שבה נכחו סלבס רבים. בחודש מאי השנה חשפה כהן את מין העובר באמצעות סרטון שבו שכבה על מיטה בחדר האולטרסאונד וברקע נשמע קול שאומר "אני בת, אני מקווה שזה עושה אתכם מאושרים".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Bar Zomer (@barzomer)

"FAMILY", כתבה זומר בצירוף לתמונה המחויכת שבה היא נראית מלטפת את פניו של בעלה ואבי בתה, כשבתם המשותפת מונחת עליה, רגעים ספורים אחרי שיצאה לאוויר העולם. למילה "משפחה", דרכה ביקשה לסכם זומר את החוויה שעברה, היא הוסיפה אימוג'י של לב אדום וציינה את התאריך שבו נולדה הצאצאית: 18.7.2023.

בר זומר, צילום: רפי דלויה

תוך דקות ספורות הצטברו לפוסט שהעלתה זומר מאות תגובות אוהבות ומחזקות. "אני אוהבת אתכם", הרעיפה חום השורדת מאיה קיי. "יואו", התרגשה אגם בוחבוט. "כל מה שטוב בעולם הזה. אני אוהבת אתכם, משפחה שלי", חיבקה חברתה הטובה דנה זרמון. "מרגשים", כתבה פיינליסטית העונה הקודמת של "האח הגדול" בר כהן. "איזה מרגש, מזל טוב", הוסיפה הזמרת אנה זק. "הכי מרגש בעולם", הכריזה דנית גרינברג.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר