הרומן הפך לסיוט: האקסית של נוכל הטינדר בתביעת ענק

קייט קונלין הגישה תביעה לבית המשפט בטענה שסיימון לבייב הונה אותה ופגע בה • "היא סובלת מדיכאון קשה, מחשבות אובדניות, מערכת יחסים מתעללת והפרעות שינה"

סיימון לבייב וקייט קונלין . צילום: ללא קרדיט

קייט קונלין, האקסית של סיימון לבייב, תובעת אותו על סכום של כ-400 אלף שקלים ועל נזקים גופניים ונפשיים.

בתביעה שהוגשה בבית משפט השלום בתל-אביב נטען כי "הנתבע הונה את התובעת ופגע בה באופן פיננסי, גופני ונפשי, הכל לשם תאוותו וכיסו מבלי להתחשב בנזקים העצומים שמתיר".

סיימון לבייב ("נוכל הטינדר"), צילום: גדעון מרקוביץ'

בתביעה עולות טענות של מרמה, איומים ואלימות. "במהלך החיים המשותפים, 'רכש' סיימון לקייט רכב יוקרה חדש מסוג 'מרצדס בנז'. הנתבע אפילו זייף רישיון רכב על שם התובעת, וכאשר התובעת ביקשה למכור את הרכב על מנת לכסות את חובותיה, התברר כי רישיון הרכב מזויף וכי הרכב מעולם לא היה על שמה או בבעלותה האמיתית".

עוד מקרה של מרמה לכאורה: "בניסיון להיחלץ מסכומי ההלוואה הגבוהים שנטלה כדי לכסות את חובותיו, התובעת ביררה את שווי התכשיטים אשר קיבלה מסיימון והובא לידיעתה שמדובר ביהלומי מעבדה זולים בשווי מאות שקלים בלבד".

קייט קונלין, צילום: ללא קרדיט

לטענתה של קייט, היו גם איומים ואלימות: "החל לאיים הן על התובעת והן על משפחתה שלא תראה ממנו כסף יותר, שהקריירה שלה תיהרס ושלבני משפחתה יקרו דברים רעים ושלא כדאי להם לבחון את סבלנותו", כאשר לקונלין ישנן ראיות לכל טענה שהעלתה בתביעה הכבדה נגדו.

עוד נטען כי "רדף אחריה במדרגות הבית ואף דחף אותה וזו מעדה במדרגות הבית ונפלה. משכך, נגרמו לה נזקי גוף בדמות רגישות בעקב שמאל, פגיעה בעקב ימין וכן שפשופים ומכות יבשות ורגישות ביד ימין". נטען כי לבייב התקשר לאמה כדי שתיקח את "הבת המדממת שלה שמלכלכת לו את הבית בדם".

"נוכל הטינדר", צילום: באדיבות נטפליקס

בתביעה עולה כי קייט חששה לחיה ועזבה את הארץ. "היא סובלת מדיכאון קשה, מחשבות אובדניות, מערכת יחסים מתעללת, הפרעות שינה והטרדות יומיומיות הפוגעות בשמה הטוב".

בתביעה טוענת קייט כי למעשה הוחזקה כשבויה של לבייב שאילץ אותה לשקר ולהציג שמדובר בסיפור אהבה ושלבייב הוא אינו נוכל כפי שמיוחס לו, אך מתברר כי אולצה לעשות זאת באיומים קשים.

"נוכל הטינדר" - הסדרה מנטפליקס, צילום: יח"צ

עורך הדין אורי נחמיאס המייצג את קייט מסר: "מרשתי פנתה לבית המשפט המוסמך בתביעה כספית ונזיקית נגד בן זוגה לשעבר, שמעון יהודה חיות, בגין הנזקים הכלכליים והנפשיים שגרם לה. בכוונת מרשתי למצות את ההליכים עם מר חיות הן במישור האזרחי והן במישור הפלילי.

"מעשיו של חיות גררו נזקים משמעותיים אצל מרשתי, אשר נפלה כקורבן למעשיו הקשים של חיות נגדה. מרשתי סמוכה ובטוחה כי האמת תנצח ובית המשפט הנכבד יאמר את דברו".

מסימון לבייב נמסר בתגובה: "עוד קשקוש. מנסה להיות רלוונטית עם השקרים שלה, המפלצת החייתית הזו, לוזרית בכל קנה מידה שכשלה בכל מקום בעולם וממשיכה להיכשל, מחפשת פרסום בכוח והפרסום היחיד שהיא קיבלה ומקבלת זה רק בגללי. 'התביעה שלה לא תחזיק מים' ותהיה רעידת אדמה עם מה שאני אחשוף. שתקתי במשך שנתיים בגלל שריחמתי עליה, אבל שיחקו בזנב של האריה יותר מדי זמן. עכשיו הם ישלמו היא ובן זוגה,
זה יהיה משפט ג׳וני דפ ואמבר הארד הישראלי". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר