"אני לא מאמין שאת לא פה": נוכל הטינדר סופד לאקסית שנפטרה במפתיע

פולינה, דוגמנית ממוצא רוסי, ניהלה זוגיות עם סיימון לבייב מבלי שידעה על ההאשמות העומדות נגדו • נסיבות מותה טרם פורסמו

סיימון לבייב סופד לאקסית / מתוך אינסטגרם

בשעת לילה מאוחרת כשהוא משתף את מיליון עוקביו באינסטגרם בסרטון עמוס תמונות זוגיות של השניים, סיימון לבייב, הרומנטיקן המפוקפק מבני ברק שמוכר יותר מכל כ"נוכל הטינדר" וכיכב בסרט הנטפליקס בעל השם הזהה ספד אמש (רביעי) לבת זוגו לשעבר, פולינה צארנקובה, שהלכה לעולמה בגיל 26 בלבד.

פולינה, דוגמנית ממוצא רוסי, הייתה בזוגיות עם לבייב (שנולד בבני ברק בשם שמעון יהודה חיות ושינה את שם משפחתו לזה של האוליגרך הידוע לב לבייב כשהוא מציג עצמו לפי הדיווחים כצאצאו) במשך כשנה וחצי שהחלה בשנת 2018 ובמסגרתה אף ביקרה בישראל מספר פעמים.

אמש נודע כי הלכה לעולמה בגיל 26 בלבד בצ'כיה בנסיבות שטרם פורסמו. עם היוודע דבר מותה, לבייב מיהר כאמור לספוד לה באינסטגרם וכתב לצד אמוג'י לב שבור: "אני לא מאמין שאת לא פה. לנצח בליבי. נוחי על משכבך בשלום", כשהוא מצרף לסרטון סדרת תמונות זוגיות של השניים מהימים הנוצצים שלהם יחד.

בתקופה בה ניהלו זוגיות, השניים הרבו לשתף בתמונות מנקרות עיניים מחופשתיהם היוקרתיות והטיולים שלהם ברחבי העולם כשהם מציגים סגנון חיים ראוותני מעורר קנאה, שמאוחר יותר התגלה כמבוסס על אחיזת עיניים שהובילה את לבייב לשורת הסתבכויות פליליות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Simon Leviev (@simonleviev7)

הערב (חמישי) ביקש סיימון להבהיר לעוקביו כי פולינה מעולם לא לקחה חלק בסדרה נגדו או בכל סדרה שעסקה בו.

"כשנפגשנו למדתי במינכן", סיפרה בעבר פולינה על נסיבות ההיכרות ביניהם, "אבל באירופה היחס לאפליקציות דייטינג שונה לחלוטין. פה אנשים באמת מחפשים זוגיות", הדגישה כיצד נפלה בקסמיו של לבייב (33) שחיזר אחריה עם מתנות יוקרתיות ושיתפה כי לא ידעה דבר על ההאשמות הפליליות שריחפו מעל ראשו או על הנשים שהאשימו אותו בהונאה ובגניבה של כספים מהן ועליהן התבסס סרט הדוקומנטרי ששבר שיאי צפייה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר