"לא מרגישה את כפות הרגליים": מה קרה לנטע ברזילי?

זוכת האירוויזיון, שעסוקה בימים אלה בחזרות קדחתניות לקראת השתתפותה ב"רוקדים עם כוכבים", ניהלה שיחה פתוחה במיוחד עם נהג המונית שלה וסיפרה לו על השלכות האימונים המפרכים על גופה • "אני לא יודעת אם אני עושה נזק לעצמי"

נטע ברזילי לא מאמינה לאן הכניסה את עצמה

אמש (ראשון), בשעת לילה מאוחרת למדי, ככל הנראה אחרי עוד חזרה קשוחה לקראת התחרות הקרבה ב"רוקדים עם כוכבים", נטע ברזילי פתחה את הלב בפני עוקביה באינסטגרם ובפני נהג המונית שהסיע אותה ליעדה וסיפרה לו ולהם על הגוף שמאותת ומשדר מצוקה.

"מספרת לנהג המונית שזה עתה הכרתי למה בקושי הצלחתי ללכת אליו", כתבה ברזילי בכותרת לסרטון. "אני אומרת לך, אני באמת לא מרגישה את כפות הרגליים שלי. אני מרגישה שאני דורכת עליהן ואני לא יודעת אם אני עושה נזק לעצמי כשאני דורכת עליהן כי אני לא מרגישה אותן", הסבירה.

נטע ברזילי, צילום: ארן חן צלמים

"וואו, זה לא בסדר", קבע נהג המונית. "הן לא בסדר", השיבה ברזילי. "אני מרגישה שיש לי... תשמע, לא נעים לי. חצי מהדברים לא נעים לי להגיד לך בכלל", התוודתה. "למה? חופשי", ביקש ממנה נהג המונית להיפתח בפניו. "חופשי? אני לא יודעת על מה אני יושבת בכלל!", ענתה הכוכבת.

שעות קודם לכן כתבה ברזילי לגולשים על הכאבים שאיתם היא מתמודדת בשיעורי הפילאטיס. "השרירים והניואנסים בגוף שאני מגלה בפילאטיס פשוט שומטים לי את הלסת כל שיעור מחדש. זה באמת ספורט נורא חכם וקשוב לגוף שאותו לומדים להכיר דרך הכאב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר