"הרבה שואלים אותי לאן נעלמתי": לוסי אהריש מסבירה

רגע לפני שתשוב ארצה מארצות הברית, העיתונאית שנעדרה לאחרונה מהטלוויזיה, התפנתה להשיב לדואגים ולדורשים בשלומה • בסטורי ארוך היא שיתפה בסיבה להיעלמותה מהמסך הקטן • "המילה 'ישראלי' הפכה להיות מורכבת"

לוסי אהריש. צילום: מאיה באומל בירגר

טבח 7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל שפרצה בעקבותיו גרמו ללוסי אהריש לחשוב שוב על הגדרתה כישראלית. בניסיון לפתור את המורכבות שבה היא חיה, היא טסה עד לארצות הברית של אמריקה. היום (רביעי), רגע לפני שתחזור לארץ לחיק משפחתה, בן זוגה השחקן צחי הלוי ובנה הבכור, היא ביקשה לשתף את העוקבים אחר תכניה באינסטגרם בתובנות שאיתן תנחת בישראל.

לוסי אהריש פרצה בבכי בזמן השידור: "אי אפשר לדמיין ולעכל את זה". רשת 13 (ארכיון)

"הרבה אנשים שואלים אותי לאן נעלמתי מהמסך. אז לא נעלמתי", הודיעה אהריש. "אחרי 7 באוקטובר המילה 'ישראלי' הפכה להיות מאוד מורכבת. אז יצאתי לארצות הברית לנסות לפרק את המורכבות הזאת. מהעיניים של אישה, ערבייה, מוסלמית ישראלית שגאה בשלל הזהויות שלה וחיה בחלק היותר מאתגר של העולם. פגשתי אנשים מדהימים, בני אדם בשלל זהויות שמנסים להתמודד עם הקושי הבלתי נתפס של אירועי 7 באוקטובר, קושי שאנחנו עדיין מנסים לעכל ולהבין. ובאמת שנראה שייקח עוד זמן. הרבה הזמן", ניבאה.

הסטורי של לוסי אהריש, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

היא המשיכה: "אבל עד שזה יקרה, זה הזמן לחזור הביתה ולהמשיך להילחם על הבית ובעיקר להמשיך להילחם על 133 חטופים שמחכים לחזור הביתה. אני חוזרת עם הרבה תסכול, אבל עם הרבה תקווה שהטוב לא נעלם מהעולם. אני חוזרת הביתה לחבק את הילד שלי ולהגיד לו 'יש עוד הרבה עבודה, אבל כמו שאימא ואבא תמיד אומרים, אין דבר כזה אני לא מצליח. בסוף אתה תמיד תצליח לעשות את כל מה שתרצה. ואם לא, אנחנו תמיד נהיה מאחוריך כדי לתת לך דחיפה קטנה'. לילה טוב, אמריקה, היית טובה אליי. אבל עם כל הכבוד לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, אין כמו בבית. עיד פיטר שמח", חתמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר