צפו: הנשיקה הלוהטת של נועה קירל ודניאל פרץ

הכוכבת הגדולה משיקה סינגל חדש • רגע לפני יציאתו לאוויר וכדי לקדם אותו בפני הקהל, היא השמיעה אותו לבן זוגה שחקן הכדורגל הבינלאומי • איך הגיב?

נועה קירל ודניאל פרץ. צילום: אודי ציטיאט

היום (רביעי) תחגוג נועה קירל 23 אביבים. על המתנות נראה שהיא ויתרה השנה, ותסתפק באחת יקרה לליבה במיוחד: יציאת הסינגל החדש שלה העונה לשם "בנות כמוני לא בוכות". בטיזר שיצרה לקידום השיר, היא פרסמה אתמול בעמודה ברשת החברתית טיקטוק סרטון קצר עם החבר דניאל פרץ שבו תיעדו השניים את עצמם בתוך רכב פרטי, כשקירל משמיעה לו לפני כולם את היצירה החדשה.

נועה קירל בפארק הירקון (ארכיון), צילום: קוקו

"טוב, אז לי יש יום הולדת בעשרה באפריל, שזה עוד שנייה", הזכירה קירל לפרץ בפתח הסרטון. "ו... מה אני מביא לך? מה את רוצה ליום ההולדת?", שאל. "אני לא צריכה מתנה כי יוצא לי שיר, וזו המתנה הכי טובה. רוצה לשמוע אותו?", שאלה. אחרי שכמובן השיב בחיוב, קירל עדכנה את פרץ שהיא מתכוונת להשמיע לו רק את הפזמון.

@noakirel#בנות_כמוני_לא_בוכות♬ צליל מקורי - Noa Kirel

בהמשך הסרטון קירל משמיעה לפרץ את השיר, לא לפני שהיא משתיקה את הסאונד (ולא בפעם הראשונה. היא כבר יצרה סרטון טיזר דומה שבו השתיקה את הצלילים רגע לפני שלחצה פליי). בהמשך ניתן רק לראות את תגובות השניים לשיר ואת התלהבותו של פרץ, עד כדי כך שבשלב מסוים הוא נושק בחום לשפתיה של קירל. הסרטון מסתיים כשעדיין לא ניתן לשמוע את השניים, אך קירל ממשיכה לשיר את מילות השיר כשחיוך גדול מרוח על פניה ודניאל מרוצה מאוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר