משאירים את התביעה מאחור: נועה קירל וטיקטוק בפרויקט בינלאומי משותף

יוצרים מקומיים מהרשת החברתית ילוו את הזמרת, ומהתכנים שלהם ייצא סרט דוקו באורך מלא שישודר בבתי הקולנוע בארה"ב ובישראל • במסגרת המסע הכוכבת תשיק 12 שירים חדשים – אחד בעברית, והיתר באנגלית

נועה קירל ל-FIX. צילום: אור דנון

לאחר התביעה: נועה קירל וטיקטוק יוצאים בפרויקט בינלאומי משותף. בפרויקט, יוצרי טיקטוק מקומיים ילוו את נועה קירל, ומהתכנים שלהם ייצא סרט דוקו באורך מלא שישודר בבתי הקולנוע בארה"ב ובישראל.

נועה קירל במחווה לשחרור החטופים בטקס בלוס אנג'לס (ארכיון)

כזכור, בחודש ינואר פורסם כי הכוכבת תובעת את הרשת החברתית בסכום של יותר ממיליון שקלים, זאת לאחר פרסום רשימת האמנים המושמעים ביותר לשנת 2023, שלפיה הזמרת אנה זק עקפה אותה במספר ההשמעות.

אנשיה של קירל, טיקטוק ישראל ומשרד יחסי הציבור דבי תקשורת הגיעו להחלטה משותפת להשאיר את המחלוקות מאחור. ובמסגרת הפרויקט המשותף, טיקטוק תלווה את המסע של קירל מההופעה המדוברת בפארק הירקון, להיכל התהילה האמריקני - המדיסון סקוור גארדן.

נועה קירל בפארק הירקון, צילום: קוקו

קירל תצא למסע בינלאומי במסגרתו תשיק 12 שירים חדשים – אחד בעברית, והיתר באנגלית. המסלול יתחיל בישראל, וימשיך ברחבי העולם (לונדון, פריז, מינכן, ניו יורק, מיאמי, לוס אנג'לס ומקומות נוספים) ויסתיים אחרי המופע הגדול של נועה קירל ב-MSG (מדיסון סקוור גארדן).

נועה קירל תצלם 12 קליפים במדינות שונות, וכולם בשיתוף בתי ספר בעולם לריקוד. במהלך הטור העולמי, יגיעו יוצרי טיקטוק מקומיים מהמדינות השונות לצלם ולהיות חלק מליווי הפרויקט. החומרים שיצולמו ישותפו בזמן אמת בטיקטוק של נועה וכן בחשבונות של יוצרי התוכן שיתלוו אליה. החומרים יאספו וייערכו על ידי עורך מקצועי ויהפכו לסרט שישודר בבתי הקולנוע בארה״ב ובישראל - דוקו באורך מלא שכל כולו יווצר על ידי יוצרי תוכן של טיקטוק מרחבי העולם שילוו את המסע המטורף של נועה קירל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר