"אין צניעות, גועל נפש": כוכבת "האח הגדול" הצטלמה בביקיני - והותקפה

כוכבת הריאליטי והמשפיענית שני גולדשטיין פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה בבגד ים, עליה קיבלה ביקורות רבות • כיצד התייחסה אליהן?

שני גולדשטיין. צילום: שי פרנקו

שני גולדשטיין פרסמה ביום חמישי האחרון בעמוד האינסטגרם שלה תמונה בביקיני שחור. יממה לאחר מכן, היא התייחסה בסטורי שלה לתגובות רעות מצד גולשים שביקרו אותה הן על המראה החיצוני שלה והן על אופיה של התמונה. אמש (שבת) היא סיפרה בסדרת סטוריז על ההתמודדות הלא פשוטה שלה כנערה שדופה שנחשפה למודל יופי אחד, ועל הקבלה העצמית שהגיעה עם השנים.

בסטורי הראשון גולדשטיין צילמה מסך של שתי תגובות קשות שקיבלה על הפוסט בביקיני. "מפחיד ודוחה", כתבה אחת הגולשות. "זוועה. על מה הפרגון? גועל נפש את נראית", הוסיפה אחרת. על גבי צילום המסך כתבה גולדשטיין ביקורת על אינסטגרם ועקצה את המגיבות. "אבל את זה לא מסירים מחשש לפגיעה ובריונות. נסתרות דרכי האל. שבת שלום לשתי היפיופות מהתגובות".  

הסטורי של שני גולדשטיין, צילום: מתוך אינסטגרם

בסטורי נוסף, גולדשטיין המשיכה להציג הערות שקיבלה בטוקבקים. "עלאק בגד ים. טוב שלא עירומה וזהו", נכתב. "מזעזעת. תעלי בעירום מלא, עדיף. אין צניעות, איכס", תקפו. על כך השיבה גולדשטיין: "אני אכן הולכת עירומה. פשוט לא יכולה להעלות לאינסטגרם כי אחרת יסירו לי את הפרופיל! עמכם הסליחה, מתנצלת שלא הבהרתי זאת", חתמה בציניות.

שעות לאחר מכן, פתחה שני תיבת שאלות לעוקביה ונשאלה, אולי באופן ישיר לסערה שחוללה תמונת הביקיני שלה, האם תמיד הרגישה יפה. "בכלל לא", פסקה גולדשטיין בתחילת תשובתה. "בתור נערה הרגשתי עוף מוזר. תמיד הייתי הילדה הכי רזה בשכבה. הרגשתי ציפלונה. גם בגיל שכולן כבר התפתחו, קיבלו אגן, טוסיק, חזה, אני נשארתי מקלונת. הייתי מסתכלת על ההשתקפות שלי בחלון של האוטו כי היא הייתה מרחיבה אותי. היה לי קשה עם התלתלים שלי שדאגתי להרוס עם החלקות (אל תעשו את זה!).

שני גולדשטיין בכניסה לבית "האח הגדול", צילום: אורן בן חקון

"לצערי לא היו איקונות כמו עדן פינס כשהייתי בגיל הזה. כולן היו עם שיער חלק וציצים. שני דברים שלא היו לי. ואז התבגרתי, מה שרציתי לשפר, שיפרתי ומה שלא, למדתי לאהוב. לדוגמה, יש לי אוזני אלף ולדעתי זה ממש יפה לי. אני מצטלמת כמעט תמיד בכוונה עם האוזניים בחוץ. גורמות לי להרגיש כמו פיה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר