מעיין אדם עם אמה יונה ואחיה ירדן בהלוויתה של מפל אדם ז"ל. צילום: קוקו

אמה של מעיין אדם נגד "ארץ נהדרת": "השטן שרצח את בתי יוצא עכבר חמוד"

יונה אדם הביעה זעם גדול על החיקוי שנעשה לרב המרצחים מעזה במסגרת תוכנית הסאטירה של ערוץ 12 • "תעיפו אותו לעזאזל מהפריים טיים שלנו", דרשה

אמה של מגישת הטלוויזיה מעיין אדם, יונה אדם, הביעה אתמול (רביעי) זעם גדול על החיקוי לו זוכה בשבועות האחרונים ראש ארגון הטרור חמאס יחיא סינוואר במסגרת התוכנית "ארץ נהדרת".

מעיין אדם: "לעולם לא אוותר על עצמאות כלכלית" (ארכיון)

בביקורת חריפה שכתבה בסטורי בעמודה באינסטגרם נגד התוכנית, היא הזכירה את הטבח הנורא של 7 באוקטובר שבמהלכו נרצחה בתה מפל אדם ז"ל אשר רשום על שמו של הטרוריסט והתקוממה על דרך הצגתו בתוכנית.

"רוצח סאדיסט שריסק את המדינה שלנו, שטבח באזרחינו, בילדים ובתינוקות, הוציא להורג עשרות משפחות, אנס את בנותינו והביא עלינו שואה לאומית. ההיטלר והשטן הזה שרצח את בתי ואותי ואת כל משפחתי ושאר משפחות הנובה ועוטף עזה יוצא בסך הכל עכבר חמוד ב'ארץ נהדרת'", התקוממה אדם בפתח דבריה.

 

הסטורי של יונה אדם מתוך אינסטגרם,

לאחר מכן הקדימה תשובה לתגובות שאולי יגיעו על כך שמדובר בתוכנית הומוריסטית. "אי אפשר להאשים אותי באי הבנה של הומור וסאטירה. אני הכי שם וכל מי שעוקב אחרי יודע את זה. אבל לא הפעם! לא, לא. זה לא דומה לכלום ושום דבר שהיה פה אי פעם", טענה. רגע לפני שחתמה את דבריה, הפצירה בקברניטי הערוץ המשדר ובעורכי התוכנית להוריד את החיקוי מהמסך. "תעיפו אותו לעזאזל מהפריים טיים שלנו".

מאוחר יותר אדם הוסיפה לסטורי כמה תגובות חיזוק שקיבלה מצד גולשים על דבריה. "את כל כך צודקת. זו לא סאטירה, אלא סטירה למשפחות השכולות ולכל עם ישראל", נכתב. "את יודעת, יונה, אני לא מצליחה לראות את התוכנית שכל כך אהבתי. לא מתאים, לא מצחיק, קשה וכואב מדי. ממש לא מבינה איפה הגבול", תהתה אחרת. "צודקת. אין שום סיבה לראות את הרוצח הזה אצלנו על המסך בפריים טיים, אפילו בשם הסאטירה. ואין פה סאטירה, רק הומור חולני ומקומם".

הסטורי של יונה אדם מתוך אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

מהפקת "ארץ נהדרת" לא התקבלה תגובה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו