לא רק לאלטון ג'ון: יהונתן מרגי ממשיך להתקרב ומאוהב מתמיד

אנה זק חגגה יום הולדת • בין הברכות הרבות שקיבלה מאהוביה וקרוביה, ניתן היה למצוא גם אחת מרגשת במיוחד מבן זוגה הזמר • "את יפה גם מבחוץ וגם מבפנים", כתב לאהובתו

מרגי. צילום: יאיר סיגרון

אנה זק חגגה אתמול (שלישי) יום הולדת 23, וכצפוי האינסטגרם של הזמרת התמלא במהלך היום בשיתופי ברכות רבים שקיבלה מאנשיה ואהוביה שהרעיפו עליה המון אהבה. מי שהצטרף לחיבוקים ועטף בהרבה מילים חמות היה החבר החדש שלה מזה כחודשיים, הזמר והיוצר יהונתן מרגי.

על רקע תמונה עם בת זוגו מתוך רגע פרטי כתב מרגי: "כל החברים שלי אומרים לי כמה שאני נראה מאושר מאז שהכרתי אותך. זה לא שלא הייתי מאושר לפני, זה פשוט שמעולם לא פגשתי בלב טוב וטהור כמו שלך. את יפה גם מבחוץ וגם מבפנים", החמיא.

מתוך אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

"הלב שלי מלא באהבה ואני שולח אותו אליך מעבר לאוקיינוס, יום הולדת שמח", חתם את הברכה הקצרה והמרגשת שכתב לזק. אנה מצידה שיתפה את הסטורי של מרגי אל מול עוקביה באינסטגרם ועל גביו ביקשה להחזיר אהבה לאיש שלה: "אני אוהבת אותך בכל ליבי ונשמתי", כתבה לו.

יהונתן מרגי ואנה זק, צילום: ללא

כזכור, באמצע חודש דצמבר האחרון, פורסמו תמונות ראשונות של הזוג במהלך טיול בנווה צדק בתל אביב, צעד שהשיק את הזוגיות שלהם באופן רשמי. המהלך התרחש זמן קצר אחרי הפרידה הרומנטית של מרגי מהדוגמנית ליה שון, אחרי שנה וחצי של זוגיות. זק מיצדה ניהלה בעבר זוגיות יציבה עם הזמר רועי סנדלר שנמשכה שלוש שנים וחצי וכללה גם מגורים משותפים. הקשר עם מרגי נרקם כשנה אחרי סיום הקשר של זק עם סנדלר.

יהונתן מרגי ואנה זק, צילום: ללא

לאחרונה סיפרנו לכם כי מרגי הוזמן למסיבת האוסקר השנתית של אלטון ג'ון בלוס אנג'לס. במהלך הערב שירו החדש של יהונתן, "Cry", אשר משלב לחן מתוך הקלאסיקה של אלטון ג'ון, "Goodbye Yellow Brick Road", הוקרן על המסכים בפני כל האורחים.

יהונתן מרגי ואלטון ג'ון, צילום: ללא

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר