"ביקשתי ממנו סליחה": המפגש המרגש של אופירה אסייג

מגישת הטלוויזיה פרסמה סטורי מרגש שבו סיפרה על חוויה מטלטלת • בראיון קצר ל"ישראל היום" סיפרה אסייג על תחושותיה וחלקה במסר שלה לעם ישראל בימים טרופים אלה

אופירה אסייג. לא שותקת לרגע. צילום: דודי חסון

אופירה אסייג שיתפה אתמול (שלישי) את עוקביה באינסטגרם במפגש מרגש שקיימה עם הלוחם סגן יונתן בן חמו, סמ"פ בגדוד ההנדסה 603 אשר איבד את רגלו במהלך מלחמת חרבות ברזל לאחר שנפגע מטיל RPG.

"יונתן, אני מצדיעה לך ומבקשת ממך סליחה", כתבה אסייג בסטורי שלה על רקע תמונה מחויכת משותפת שלה עם בן חמו במסעדה. "נלחמת, נפצעת קשה, ואיבדת רגל עבור כל עם ישראל. אהוב שלנו, תודה ששמרת עלינו".

מתוך אינסטגרם,

"יונתן בן חמו אושפז בתל השומר אחרי שנפצע קשה בעזה ואיבד את הרגל. ילד מדהים מאשקלון שנלחם באומץ למען כולנו", מספרת לנו אסייג בשיחה שקיימנו איתה הבוקר.

איך הכרתם?
"הכרתי אותו דרך דודו בר און, חבר קרוב שלנו שמאז תחילת המלחמה הוא מבקר בכל יום בתל השומר, מחבק ומטפל ומפנק את הפצועים, אחד מהם הוא יונתן. בערב שנערך עבור הפצועים הגעתי. יונתן נכנס לי לנשמה ביחד עם כל הפצועים שהיו בערב הזה".

הערב המיוחד בהשתתפות אופירה אסייג, צילום: ללא קרדיט

מה הייתה הסיבה למפגש אתמול?
"אתמול יונתן הגיע לשכונה שלנו, ביחד עם דודו וגילי בעלי. הצטרפתי אליהם לארוחת ערב ונישקתי את יונתן בלי הפסקה. ביקשתי ממנו סליחה על הכאבים, סליחה שאיבד את רגלו בזמן שהוא נלחם עבור כולנו בעזה. הוא גבר אמיתי עם חיוך ענק. אתמול הוא הלך לראשונה עם פרוטזה, והארוחה הזאת לכבודו. הזמנתי אותו לקידוש אצלי בבית והוא אישר הגעה בשמחה".

יש איזשהו מסר שחשוב לך להעביר בימים אלה?
"תודה רבה לכל צה"ל שנלחם באומץ מול המחבלים השטניים. אני מצדיעה לצה"ל ואני מקווה שמדינת ישראל לעולם לא תשכח את הפצועים והמשפחות השכולות ותיתן להם חיבוק וגב לכל החיים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר