המחווה המצחיקה של מאיה ורטהיימר לבעלה ביום הבחירות

מגישת הטלוויזיה והפרזנטורית הציגה את פריט הלבוש שהקדישה לבעלה אסף זמיר, שרץ יחד עם רון חולדאי לראשות עיריית תל אביב • "יש יום אחד בשנה שלגיטימי ללכת ככה, אני לא הולכת לפספס אותו"

מאיה ורטהיימר . צילום: רשת 13

לכבוד הבחירות המוניציפליות החליטה היום (שלישי) מאיה ורטהיימר לערוך מחווה מרגשת ומשעשעת לבעלה חבר הכנסת לשעבר אסף זמיר, שמתמודד כמספר 2 ברשימתו של רון חולדאי לראשות עיריית תל אביב, וללבוש ז'קט שעליו מודפסות עשרות תמונות שלו. את התוצאה האופנתית והמצחיקה במיוחד היא שיתפה בחשבונה הפופולרי באינסטגרם, רגע אחרי שקראה לכולם לצאת ולממש את זכותם הדמוקרטית.  

הז'קט המצחיק של מאיה ורטהיימר,

זמן קצר לאחר שהעלתה סדרת תמונות עם בעלה זמיר ובתם הבכורה אסיה מהקלפי, וקראה לגולשים לצאת ולהצביע, ורטהיימר פרסמה סרטון קצר שבו הציגה את הז'קט המיוחד שעליו מככב פרצופו של בעלה. "נראה לכם שוויתרתי?!", כתבה ורטהיימר. בסטורי שאחרי הצטלמה שוב עם אותו הז'קט והוסיפה: "סיימנו עם הרשמיות הבוקר, נשמות! יש יום אחד בשנה שלגיטימי ללכת ככה, אני לא הולכת לפספס אותו".

אמש, יממה לפני שנפתחו הקלפיות, ביקשה ורטהיימר לשתף את התגובות של משפחתה הקרובה לזוגיות שלה עם זמיר. "לפני שמונה שנים אסף ביקש מאבא שלי את רשותו להתחתן איתי", כתבה. "כפי שאתם יודעים, אבא נתן מיד את ברכתו לאסף ואחרי ההצעה תפס אותי לשיחה ואמר לי 'החיים בפוליטיקה הם לא דבר קל, זה מלוכלך, מפחיד ורחוק מאיתנו. אבל אסף שלך הוא האיש שאני רואה בו תקווה, אני מאמין בו, ואני מאמין שאת עוברת לידיים הטובות ביותר". גם סבה התעשיין סטף ורטהיימר נתן את ברכתו: "אפילו סבא שלי, שהוא האיש הכי קשוח שאני מכירה, תפס אותי ואמר לי 'האיש הזה שלך הוא איש טוב'", ציטטה. 

הסטורי של מאיה ורטהיימר,

"האמת שאני זו שלא הבנתי עם איזה איש אני מתחתנת", התוודתה ורטהיימר. "ידעתי שיש לו תשוקה, לב, חוכמה וערכים זהים למה שראיתי בבית והתאהבתי. לא ממש הייתה לי ברירה. אי אפשר שלא להתאהב ולדעת שהלב שלו במקום הנכון. האמת ששום דבר לא הכין אותי לחיים לצד האיש הזה. אם מישהו פה לא יודע, אני בידיים הטובות ביותר". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר