האקסית של אוהד בוזגלו תוקפת – ללא מעצורים: "הייתי יותר אבא לילדיך ממך"

טל הרוש יוצאת נגד בן זוגה לשעבר, לאחר שטען שהיא שיקרה לו שהיא לוקחת גלולות למניעת היריון: "אני שוקל לתבוע אותה" • היא, מצדה, טענה שהוא הפעיל עליה לחץ כדי להפסיק את ההיריון: "בתור בן אדם שטוען שהוא אומר רק אמת, הוא משקר די הרבה"

אוהד בוזגלו וטל הרוש. צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

לאחר שאוהד בוזגלו טען כי בת זוגתו לשעבר טל הרוש נכנסה להיריון אחרי ששיקרה לו כשסיפרה לו שהיא נוטלת גלולות למניעת היריון, זו לא נשארה חייבת – והגיבה היום (רביעי) לדברים בצורה תקיפה מאוד.

כזכור, ב"ישראל היום" פורסם לראשונה על סיום הזוגיות של השניים - וגם כי הרוש עברה הפלה.

באמצעות שני סטוריז שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, שם יש לה 121 אלף עוקבים, הציגה הרוש את גרסתה להשתלשלות האירועים, האשימה את כוכב הריאליטי בחיפוש כותרת – ואף העבירה ביקורת על האב שהוא מהווה לילדיו.

הסטורי של הרוש // צילום מסך מתוך אינסטגרם

"בתור בן אדם שטוען שהוא אומר רק אמת, הוא משקר די הרבה", כתבה בסטורי הראשון שפרסמה. בסטורי נוסף, ביקשה להרחיב ולספר את הצד שלה בסיפור. "התינוק שנפל נמצא עד היום בלב שלי. אני לא מאמינה שאתה משתמש בו בשביל לקבל עוד כותרות. הלחץ שהפעלת עליי כדי להפיל (את העובר, י"ד) כי טענת שאנחנו בשלב מוקדם של הקשר, וזה או היציאות או להביא ת'ילד ולא יהיה לך קשר איתי. כמו שלא ראית אותי כאמא, אני לא רואה אותך כאבא. אני הייתי יותר אבא לילדים שלך ממך. כל המתנות והאוכל – בזמן שהם ישנים אצלך על המזרן ברצפה עם הבנות שלך. ונ.ב. – איזה בנות יש לך כבר".

כזכור, בראיון שבוזגלו העניק אתמול לתוכנית הרדיו "אורטל וליאור" ברדיו לב המדינה, הוא תקף בחריפות את הרוש, שאיתה ניהל קשר רומנטי בן כחמישה חודשים, שהסתיים בחודש נובמבר האחרון. "היא התאהבה בי, היא מעולם לא הייתה במשבצת של בת זוג עבורי, אלא אחת מאותן נשים שאני נהנה איתן", אמר. "היא טענה שהיא לוקחת גלולות והיא נכנסה להיריון. היא רצתה כנראה יותר, ולכן היא שיקרה. רק לאחר מכן היא הודתה שהיא בעצם לא לקחה בכלל (גלולות, י"ד). אני שוקל לתבוע אותה".

ללא מעצרים. הסטורי של הרוש // צילום מסך מתוך אינסטגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר