רק התחילה וכבר פיקנטריה: האם תצליחו לנחש מיהו הזוג החדש ב"פקין אקספרס"?

ל"ישראל היום" נודע כי הזוג החדש יהיה היחיד שלא הכיר זה את זו מראש כמו שאר המשתתפים בתוכנית • במי מדובר?

הזוגות של "פקין אקספרס". צילום: דנה קופל

זוג חדש מצטרף ל"פקין אקספרס": שירה לוקץ' (23), רווקה, צלמת חובבת, סופר אנרגטית ובעלת לשון נטולת מחסומים מצטרפת לריאליטי של רשת, כך נודע ל"ישראל היום". לוקץ' היא הנכדה של מרים אדלסון והבת של הכרישה יסמין לוקץ'.

שירה לוקץ', צילום: רונן פדידה

את בן זוגה לתוכנית היא תפגוש למעשה בפעם הראשונה בקמבודיה. הם יהיו הזוג היחיד שלא מכירים מהבית והכירו בהפתעה בתוכנית.

"פקין" הוא ריאליטי מסביב לעולם בהשתתפות זוגות שצריכים לבצע משימות. בניגוד ל"המירוץ למיליון", כאן המשתתפים בתוכנית מקבלים תקציב של דולר אחד בלבד ליום. התוכנית מוגשת על ידי עוז זהבי.

"פקין אקספרס", צילום: צילום מסך: רשת 13

במסגרת התוכנית יתמודדו תשעה זוגות במסע, שבמהלכו הם יעברו בין מספר מדינות, יחצו מעל 5,000 קילומטרים, ידרשו לבצע משימות קשות וכל זה ללא עזרה של ההפקה במציאת מקומות לינה, מזון או תחבורה. כל זאת כשלרשותם עומד דולר אחד ליום בלבד, כאמור.

"פקין" שהושקה אתמול (ראשון) ברשת 13 זכתה לרייטינג נאה, אמנם לא הביסה את "המטבח המנצח VIP" ששודרה בקשת 12, הערוץ המתחרה.

"פקין אקספרס", צילום: רשת 13

פרק הבכורה בעונה החדשה של ריאליטי הבישולים של קשת זכה ל-15 אחוזי רייטינג עם 411 אלף צופים ואילו "פקין אקספרס" הסתפקה ב-11.3 אחוזים עם 340 אלף צופים. עם זאת, יצוין כי הגרף מראה כי נרשמה יציבות לאורך כל הפרק. כלומר, הצופים שהגיעו נשארו לצפות בו עד סופו. רגע השיא נרשם בשעה 22:41 בדיוק בקטע בו חן ויפעת מגלים שהם ישנים מעל בריכת תנינים. הקטע נהנה מ-12.8 אחוזי רייטינג ו-340 אלף צופים. רגע השיא ב"המטבח המנצח" נרשם בסוף הכנת המנה הראשונה של אנה ואייל עם 16.7 אחוזי רייטינג ו-453 אלף צופים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר