רייטינג: האם "פקין אקספרס" נתנה פייט ל"המטבח המנצח"?

אתמול הושקה תוכנית הריאליטי החדשה של רשת 13 בהובלתו של עוז זהבי • בערוץ המתחרה שודרה התוכנית הוותיקה של קשת 12 • האם נתוני הצפייה מפתיעים?

צילומי "פקין אקספרס". צילום: אריאל פליסצ'וק

"פקין אקספרס" שהושקה אתמול (ראשון) ברשת 13 זכתה לרייטינג נאה, אמנם לא הביסה את "המטבח המנצח VIP" ששודרה בקשת 12, הערוץ המתחרה.

המטבח המנצח VIP, צילום: צילום מסך: קשת 12

פרק הבכורה בעונה החדשה של ריאליטי הבישולים של קשת זכה ל-15 אחוזי רייטינג עם 411 אלף צופים ואילו "פקין אקספרס" הסתפקה ב-11.3 אחוזים עם 340 אלף צופים. עם זאת, יצוין כי הגרף מראה כי נרשמה יציבות לאורך כל הפרק. כלומר, הצופים שהגיעו נשארו לצפות בו עד סופו. רגע השיא נרשם בשעה 22:41 בדיוק בקטע בו חן ויפעת מגלים שהם ישנים מעל בריכת תנינים. הקטע נהנה מ-12.8 אחוזי רייטינג ו-340 אלף צופים. רגע השיא ב"המטבח המנצח" נרשם בסוף הכנת המנה הראשונה של אנה ואייל עם 16.7 אחוזי רייטינג ו-453 אלף צופים.

חן ויפעת מגלים שהם ישנים מעל בריכת תנינים. "פקין אקספרס", צילום: רשת 13

"פקין" הוא ריאליטי מסביב לעולם בהשתתפות זוגות שצריכים לבצע משימות. בניגוד ל"המירוץ למיליון", כאן המשתתפים בתוכנית מקבלים תקציב של דולר אחד בלבד ליום. התוכנית מוגשת על ידי עוז זהבי. 

במסגרת התוכנית יתמודדו תשעה זוגות במסע, שבמהלכו הם יעברו בין מספר מדינות, יחצו מעל 5,000 קילומטרים, ידרשו לבצע משימות קשות וכל זה ללא עזרה של ההפקה במציאת מקומות לינה, מזון או תחבורה. כל זאת כשלרשותם עומד דולר אחד ליום בלבד, כאמור.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר