השחקנית נפלה ונפצעה - וההצגה בוטלה

שחקני "אדיפוס", ובהם גם עמוס תמם וקרן מור, הגיעו לעפולה לקראת המופע - אך דקות אחדות לפני תחילתו התבשרו מאות תושבי העיר על הביטול • מתיאטרון הקאמרי נמסר כי ניתן יהיה לממש את הכרטיסים במועד אחר

קרן מור ועמוס תמם. מתוך "אדיפוס". צילום: רדי רובינשטיין

השחקנית ליאת גורן נפלה ונפצעה, וההצגה "אדיפוס" בוטלה.

ליאת גורן (שנייה מימין) בהצגה "מועדון בית הקברות", צילום: גארי נופין

שחקני ההצגה, ובהם גם עמוס תמם וקרן מור, הגיעו אמש לעפולה לקראת המופע - אך דקות אחדות לפני תחילתו התבשרו מאות תושבי העיר על הביטול, לאחר שגורן, שמחליפה את מרים זוהר, מעדה ונפלה.

קרן מור ועמוס תמם ב"אדיפוס", צילום: רדי רובינשטיין

מהקאמרי נמסר: "ליאת אכן נפלה, והיא בטיפול. אנו מצטערים על הביטול ברגע האחרון. ניתן יהיה לממש את הכרטיסים במועד אחר. אנו מאחלים לליאת החלמה מהירה".

בחודש דצמבר האחרון דיווחנו לכם כאן כי אחד הצופים בהצגה "אדיפוס" בחר במהלך סצנה אינטימית על הבמה לשלוף מצלמה ולצלם את השחקנית קרן מור, כשהיא בעירום חלקי. בסצנה המדוברת, מור ועמוס תמם מתנשקים ומתגפפים בצידי הבמה, כחלק מאקט של אהבה בין אדיפוס ליוקסטה, במהלכו מור משילה את החלק העליון של בגדיה.

קרן מור בפרמיירה לעונה החדשה של "קופה ראשית", צילום: משה בן שמחון

הפלאש המסנוור הגיע גם לבמה, לתדהמתם של השחקנים, ובתום ההצגה פנתה מור ליושבים באולם, הבהירה כי קלטה שמצלמים אותה וביקשה למחוק את התמונות, שכן מדובר בעבירה פלילית. הבקשה הלגיטימית הזאת התקבלה כמובן בהבנה ובתמיכה מצד הקהל, וגם בתיאטרון הקאמרי הבהירו כי הפעולה החמורה הזאת לא תעבור בשתיקה.

 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר