זמר מפורסם פרץ לביה"ס שבו לומד בנו – ואיים על המורה

לפי החשד, המוזיקאי טיפס על גדר המוסד החינוכי בתל אביב, וכשהגיע לכיתה שבה בנו לומד – איים גם על מנהלת בית הספר, שמתכוונת להגיש נגדו תלונה במשטרה • משרד החינוך: "רואים בחומרה רבה את האירוע" • הזמר מסר: "בני עובר יום-יום קשיים והתעללות מצד המורה"

כיתה (ארכיון). צילום: הרצי שפירא

זמר מפורסם פרץ היום (שישי) לבית ספר בתל אביב שבו לומד בנו – והחל לצעוק ולריב עם המורה שלו ומנהלת המוסד. שוטרי תחנת ת"א צפון הגיעו לבית הספר מייד עם הדיווח ופתחו בחקירה בעקבות תלונה שהוגשה.

לפי החשד, הזמר טיפס על גדר בית הספר, עד שהגיע לכיתה של בנו. אז, הוא הוציא את שאר התלמידים מהכיתה שבו הוא לומד ל"שיעור חופשי". לאחר הריב עם המורה, מנהלת בית הספר הזעיקה את המשטרה למקום, אך כשהשוטרים הגיעו למוסד החינוכי – המוזיקאי כבר עזב אותו.

כיתה (אילוסטרציה), צילום: ליאור מולדובן

למרות שתחילה המנהלת הודיעה כי היא אינה מעוניינת בשלב זה בטיפול משטרתי ושאין בכוונתה להגיש בשלב זה תלונה במשטרה, היא עושה את דרכה לתחנת המשטרה הקרובה כדי כן להגיש תלונה. במשטרה בודקים אם המעשה בוצע בשל התבטאויות שונות של המנהלת.

תגובת עיריית תל אביב-יפו: "אנו מוקיעים כל שימוש באלימות ומגנים את התוקפנות והבריונות שהופנו כלפי צוות בית הספר. המנהלת תגיש תלונה במשטרה כנגד ההורה".

ממשרד החינוך נמסר: "אנו מגנים ורואים בחומרה רבה כל אירוע של אלימות וכניסה לא חוקית לבית ספר. המקרה הנוכחי בבדיקה ויטופל בהתאם".

כיתה ריקה (אילוסטרציה), צילום: יהושע יוסף

מטעם הזמר נמסר: "אנשי החינוך של ילדינו הם נכס בעבור מערכת החינוך בישראל. הם צריכים להוות את המקום הבטוח ליקר לנו מכל, להוות הדמות המיטיבה. אף הורה בעולם לא יסבול כשהילד שלו עובר מסכת של ייסורים, מושפל ומובך על ידי כל אדם, בייחוד מהמורה, שצריך להנחיל לו דרך במקום שאמור להיות בטוח עבורו".

"כילד שעבר חרמות, בריונות קשה וספג אלימות בבית הספר, חרטתי על דגלי להילחם בבריונות ובאלימות, הובלתי קמפיינים נגד חרמות, יצרתי אינספור שירים בנושא ופעלתי ועודני פועל רבות מעל ומתחת לפני השטח. הגעתי הבוקר יחד עם מנהלת בית הספר לכיתה, לאחר שהמורה המדובר צלצל אליי במהלך השיעור - ודיבר בגסות תוך כדי התנהגות משפילה ומזלזלת בבני, שעובר יום-יום קשיים והתעללות מצד המורה".

הוא הוסיף: "לאורך כל הדרך, ניסינו לטפל במקרה בכבוד, וכך גם היום, למרות שכעסתי מבפנים. לא ניתן לאף אדם לפגוע בילדינו, לא נשתוק מול ההתעללויות בגני הילדים ולא מול ההשפלות בבתי הספר. לא נחכה שיהיה 'מאוחר מדי'. החברה שלנו ספגה אבידות קשות של ילדים ששמו קץ לחייהם בעקבות משברים רגשיים ונפשיים אותם חוו בבתי הספר. אף ילד לא צריך לחוש מאוים ומבוזה על ידי אדם שאמור להיות לו הדמות המיטיבה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר