מתמודדי העונה אחרונה של "הישרדות". צילום: מיכה לובטון

כוכבת "הישרדות" עברה תאונת דרכים

גל רובין, כוכבת העונה האחרונה של הריאליטי הקשוח, הייתה מעורבת בתאונת דרכים כשאוטובוס התנגש ברכבה הפרטי • בשיחה עם "ישראל היום" סיפרה על מצבה

גל רובין עדכנה היום (שלישי) את עוקביה באינסטגרם בתאונת דרכים שעברה לפני זמן קצר כשנסעה להוציא את בתה מהמסגרת שבה היא מתחנכת. בשני סטוריז שפרסמה בעמודה, היא תיעדה את עצמה שוכבת באמבולנס בזמן שניהלה שיחה עם שוטר שנכח במקום התאונה ובסטורי נוסף הנציחה את הרכב שניזוק באופן משמעותי למדי. 

גל רובין ב"עוד ניפגש" // צילום: כאן 11 (ארכיון)

"נכנס בי אוטובוס בכיכר", כתבה רובין על רקע תמונה שלה שוכבת על מיטת האמבולנס, כשהיא בתוכו מתושאלת על ידי שוטר שהגיע לזירת התאונה. לאחר מכן הוסיפה צילום נוסף של הנזק הרב שנגרם לרכבה הפרטי.

הסטורי של רובין, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

בשיחה שקיימנו עם רובין, היא הסבירה כיצד התרחשה התאונה. "נסעתי להוציא את הבת הקטנה מבית הספר כי היא לא הרגישה טוב ועברתי כיכר. שנייה לפני שיצאתי מהכיכר, הגיע אוטובוס מהצד הימני שלי, בא להיכנס לכיכר ופשוט נכנס לי באוטו. נפתחו כריות האוויר וכל האוטובוס פשוט התרסק ואני עד עכשיו בשוק. אם היה יושב מישהו לידי, ליד הנהג, אין מצב שהוא היה יוצא מזה".

גל רובין, צילום: מיכה לובטון

נפצעת?
"הכל מכות יבשות, כאבים של החיים. אבל אני אהיה בסדר עם מנוחה ומשככי כאבים, ברוך השם. הכריות בלמו אותי לגמרי. כל המכות שלי הן די מכריות האוויר. המכות היבשות הן בצד שלי; כל הגב, היד, הכתף, הרגל, הטוסיק, הראש".

הסטורי של רובין, אינסטגרם,

את מפונה עכשיו לקבלת טיפול רפואי?
כן, עכשיו הגעתי לאסף הרופא".

רק בריאות וזהירות בדרכים לכולם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו