כוכבת "האח" העלתה תמונות חושפניות במיוחד - ולא ציפתה למה שקרה לאחר מכן

יובל לוי, יוצאת תוכנית הריאליטי המצליחה, פרסמה בחשבונה סדרת תמונות, חלקן ללא לבוש עליון • זמן קצר לאחר מכן, הן הוסרו מאינסטגרם • כיצד הגיבה?

פינות בבית האח הגדול 2023, באדיבות צמר שטיחים יפים וסטטוס רהיטים. צילום: ליאור גרונדמן

יובל לוי, יוצאת "האח הגדול" ששוהה בימים אלה בגרמניה ללא תאריך חזרה לארץ, פרסמה אמש (שלישי) בחשבונה באינסטגרם עשר תמונות סלפי שלה, כשבשתיים מהן היא מסתירה בידיה את האיברים המוצנעים של פלג גופה העליון. חלק מהגולשים פחות התחברו לתוכן וככל הנראה דיווחו עליו, מה שהוביל להסרתו.

סתיו לאחר היציאה מבית "האח הגדול". צילום: אסף הדר (ארכיון)

"SELF MIRROR VIEW", כתבה לוי מתחת לסדרה בת עשר תמונות שלה, חלקן בלבוש מלא, וחלקן טופלס. את הפוסט אמנם סגרה בפני תגובות, אבל את מה שהיה לקהל להגיד עליו היא קיבלה זמן קצר לאחר מכן בדמות הסרת התוכן.

"אינסטגרם חזר להוריד לי פוסטים או שאנשים ונשים צרי עין עדיין נכנסים להציץ ואז מדווחים עליי ויוצאים", כתבה לוי בכעס. "אם לא מתאים לכם, פשוט לכו. למה להיות מנחוסים ולדכא ת'אווירה לאחרים? חזה חשוף של חיילי צה"ל עובר בעין אבל אישה שלא רואים לה כלום? זה כבר מסוכן! קיצר, אין כל חדש תחת השמש", סיכמה בייאוש.

הסטורי של יובל לוי, צילום: אינסטגרם

בסטורי נוסף שהעלתה זמן קצר לאחר מכן, היא כתבה על רקע אחת התמונות שהוסרה: "זו התמונה שהורידו לי. את חיילי צה"ל בלי חולצה לא חוסמים באינסטגרם ולהם דווקא כן רואים פטמה! שהיא בניגוד לפטמה נשית, למטרות עונג בלב. שלי לפחות פונקציונלית. והאימוג'ים שלהם בעיניי הרבה יותר אירוטיים. אני לפחות נדלקת מזה, ונראה שגם עוד רבות ורבים, וזה מופץ ברשת חופשי. אבל למה שיסירו אותם? על מי מיניות גברית מאיימת?", תהתה. "כל מי שלא נוח לו ליהנות מהתמונה הזו אבל נוח לו או לה עם תמונה של חייל חתיך בלי חולצה – אתם עיוורים וצבועים. מי שלא נוח לו יכול ללכת. לא מפריע לי. גם לא צריך להודיע".

אחרי הכעס הגדול קיבלה לוי הודעה מטעם הרשת החברתית כי הפוסט שלה הוחזר. "הידד!", כתבה מעודדת. "כל מי ששולח או שולחת לי הודעות בפרטי שזה לא יאה, אינסטגרם אמר שתנוחו ושתבדקו את הסטנדרטים הכפולים שלכם ושלכן", נזפה בסיום.

הסטורי של יובל לוי, צילום: אינסטגרם

"בשיחה עם "ישראל היום" ביקשה לוי להוסיף: "החשבון שלי פרטי. זאת אומרת, זה לא תוכן שמופץ ללא בקרה ברחבי הרשת. זה תוכן שבגלל שהוא רגיש, הפרופיל שלי פרטי ועדיין יש מי שמוצא לנכון להיכנס ולדווח. ואיך זה עדיין בעייתי כשזה בעצם תוכן מוגבל, אך כשתוכן גברי מופץ בפומבי זה לא מפריע לאף אחד?".

יובל לוי, צילום: רשת 13
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר