יהודית באומן לא מוותרת: "יש חקירה, הם עשו משהו חמור"

זמן קצר לאחר הטרגדיה האישית שפקדה אותה, אמה של קארין באומן ז"ל הודיעה ברשת על הליך חקירה שבכוונתה לנהל נגד הרופא המרדים שטיפל בבתה המנוחה

שימי תבורי, יהודית באומן וקארין באומן. צילום: אפרת אשל

נראה שסיפורה הטרגי של יהודית באומן, ששכלה לפני מספר שבועות את בתה קארין באומן, עוד רחוק מלהסתיים. בסוף השבוע האחרון הודיעה האם הכואבת בפוסט מאשים בפייסבוק כי היא ובעלה הזמר שימי תבורי מתכננים לערוך חקירה נגד הרופא שהחליט לדבריה להרדים את בתה. כזכור, באומן הבת הלכה לעולמה בחודש מאי האחרון לאחר שנאבקה במשך שנים ארוכות במחלת האנורקסיה.

הלווייתה של קארין באומן // צילום: משה בן שמחון (ארכיון)

"אני מודה לכולם על העידוד והאהבה שאתם מרעיפים עלינו", כתבה באומן. "יש לי ולשימי עניין לא סגור עם המוות של הבת האהובה שלנו ז"ל. עדיין לא מצאנו שלווה, ולא תשובה לשאלה שהיא שלנו, ונגד אותו רופא שהחליט להרדים!", שיתפה. "אנחנו מנסים לכנס את הממצאים הללו בשפה ברורה שתוכל לעזור לנו להתגבר ולכם להתמודד עם מוות של אדם אהוב, במיוחד שהמוות הוא לא היה צפוי והטרגדיה קשה!", הדגישה.

"יש מחקר ויש חקירה שאנחנו נעשה ללא מטרת כספים (מה כסף יעזור)", הבהירה לנחשפים לתכניה. "הרי זה לא יחזיר את אהובת חיי, אבל אני אימא מודעת מאוד לכך שהם עשו משהו חמור. אני אספר לכם הכל כשנהיה בתוכנית מורחבת אחרי חקירה נגד אותו רופא", הבטיחה בסיום.

מבית החולים "איכלוב" סירבו להגיב לדברים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר