הדוגמנית מתוודה: "אם הייתי עושה את זה, לא הייתי מגיעה למקומות בריאים"

במהלך צילומי אופנה למותג fix, פגשנו את רומי פרנקל ואת הזמר שחר סאול לשיחה על קריירה, זוגיות ואהבה • צפו

רומי פרנקל ושחר סאול בקמפיין הלבשה תחתונה ל-fix. צילום: משה בן שמחון

בזמן צילומי הלבשה תחתונה של מותג האופנה fix שערכו הזמר שחר סאול והדוגמנית רומי פרנקל, תפסנו את השניים לשיחה צפופה על הקריירה, התוכניות שלהם לעתיד ואפילו על זוגיות אפשרית בביצה.

רומי פרנקל ושחר סאול בקמפיין הלבשה תחתונה ל-fix, צילום: משה בן שמחון

פרנקל, שרק לאחרונה חשפה בדמעות בפני אלפי עוקביה את הביקורת שקיבלה באודישן שערכה בזום בפריז, שיתפה אותנו בסיבה האמיתית למה שקרה מאחורי הקלעים.

רומי פרנקל, צילום: משה בן שמחון

"הייתי בקשר עם חברה צרפתית כבר הרבה זמן, והכנתי את עצמי מבחינה פיזית״, סיפרה רומי. "במהלך השיחה, קלטתי שהם לא מתלהבים. אחרי כמה דקות ביקשו שאוריד עוד חמישה קילו מהמשקל ונתנו לי טווח זמן מסוים, אבל בחרתי שלא לעשות את זה, כי אם הייתי רוצה את זה, הייתי מגיעה למקומות פחות בריאים. אני שלמה עם עצמי".

כזכור, רומי שיתפה תמונה שלה שוכבת בתוך מיטתה כשהיא עם דמעות בעיניים - וחשפה בפני אלפי העוקבים שלה באינסטגרם: "לא נוטה לשתף בדרך כלל, אבל בדיוק סיימתי אודישן בזום מפריז - ואלה התחושות. הביקורת על משקל לא פוסחת על אף אחד".

רומי פרנקל בצילומים, צילום: משה בן שמחון

לצד זאת, הזמר והיוצר סאול סיפר על השילוב בין הקריירה המוזיקלית לדוגמנות: "אני מרגיש בנוח כאן. אופנה תמיד דיבר אליי מאז ומתמיד. ואם זה לבוא לדגמן למותג האופנה fix - אז חד משמעית".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר