תביעת לשון הרע של יהודה נהרי נגד "גיא פינס" נדחתה - יחויב בתשלום

השחקן, שתבע את מערכת תוכנית הרכילות והבידור בעוון פגיעה בשמו הטוב, עיוות המציאות והטיית הציבור, הפסיד בה ויחויב לשלם הוצאות משפט • כל הפרטים

יהודה נהרי, צילום: קוקו

פרסום ראשון: תביעת לשון הרע של יהודה נהרי נגד התוכנית ״ערב טוב עם גיא פינס״ נדחתה על הסף, והשחקן חויב לשלם לפינס הוצאות משפט.

לפני כשנה הודיע נהרי שהוא תובע את פינס בגלל פרסום בעמוד האינסטגרם של התוכנית. פינס, באמצעות עורך הדין אורי בסט ממשרד ריינגולד בסט, טען בכתב ההגנה שאין בסיס לתביעה.

גיא פינס, צילום: אורן בן חקון

שופט בית משפט השלום אילן רונן קיבל את טענתו כי בפרסום לא הייתה לשון הרע, ונהרי (שלא הופיע כלל לדיון) משך את התביעה בעקבות המלצתו, וחויב בהוצאות המשפט.

כזכור, בשנה שעברה יהודה נהרי הגיש תביעה על סכום של חצי מיליון שקלים נגד גיא פינס וקשת - כך נודע אז ל"ישראל היום".

זמן קצר לאחר פרסום התלונות של השחקן נגד אסי עזר בגין הטרדה מינית, דווח בעמוד האינסטגרם של "ערב טוב" על הליהוק של נהרי לסדרה חדשה בכאן 11. לטענתו, הדיווח על התפקיד החדש, שפורסם בסמוך לטענות נגד עזר, נועד כדי לחבר בין האירועים, אף שבפועל הוא לוהק חודש וחצי לפני.

אסי עזר ויהודה נהרי, צילום: דניאל קמינסקי, קוקו, Gettyimages

"מר גיא פינס פגע בשמו הטוב והוציא את דיבתו של נהרי באמצעות האינסטגרם, וכך פגע בשמו הטוב על ידי הטעיית הציבור, עיוות המציאות ומתן מצג שקרי, שלפיו התובע קיבל תפקיד בעקבות דבריו נגד מר עזר. פרסום זה הוא שקרי ופוגעני. אין איך להביע את הזעזוע העמוק ממעשיו החמורים של פינס לייצר אייטם זול על חשבון התובע", לשון התביעה שהגיש אז עו"ד עודד הוכהאוזר בשם נהרי.

"הפגיעה עקב פרסום דברי לשון הרע היא חמורה, ועלולה להתעצם בעתיד ולגרום לתובע נזקים נפשיים, כלכליים ותדמיתיים. התובע נפגע עד עמקי נשמתו. נגרם לו ולבני משפחתו מפח נפש רב", נכתב עוד בכתב התביעה שהוגש בשנה שעברה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר