יהודה נהרי ממשיך להילחם: "הם לא יודעים מול מי הם עומדים"

השחקן, שהטיל פצצה לאחרונה כשחשף הטרדה מינית לכאורה מצד אסי עזר, מסרב לשתוק ומשתף עם עוקביו שיר נוקב וביקורתי שכתב על המצב עימו הוא מתמודד מאז התפוצצות הפרשה

יהודה נהרי בסרט "ימים נוראיים", צילום: ללא קרדיט

יהודה נהרי, השחקן שהטיל פצצה לפני כחודשיים כשחשף בראיון הטרדה מינית שעבר לכאורה לפני כעשור על ידי אסי עזר, מסרב לאפשר לקולות המנסים לדכא את רוחו לחבל או להאט אותו במאבקו להוכחת צדקתו, והוא ממשיך להשמיע את קולו ברשתות החברתיות. היום (רביעי) בחר נהרי להעלות שיר שכתב על ההתמודדות שלו עם הפרשה מאז התפוצצה, כשהטקסט שבחר מכיל מילים לא פשוטות ובסופו הבטחה מפורשת לא לוותר עד שהאמת תצא לאור. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Yehuda Nahari | יהודה נהרי (@yehudanahari)

"אַל תִּדְאֲגוּ לִי אֲנִי חָזָק, אַל תִּדְאֲגוּ הַשֵּׁם שֶׁלִּי לֹא נִסְדַּק,לֹא מְשַׁנֶּה כַּמָּה יְנַסּוּ לְטַשְׁטֵשׁ אֶת הָאֱמֶת וְיַצִּיגוּ אוֹתִי כְּרוֹדֵף בֶּצַע וּפִרְסוּם, אֶת הַכּוֹחָנִיּוֹת הַזֹּאת אֲנִי מַכִּיר, זֶה צוֹעֵק חַזֵּק בְּכָל הָעִיר, כָּכָה מִתְנַהֵג מֵי שֶׁיֵּשׁ לוֹ מָה לְהַסְתִּיר, הֵם מְנַסִּים לִדְחֹק אוֹתִי לַפִּנָּה וַאֲנִי עַם הַגַּב לַקִּיר.

"אֵבֶל הַכֹּחַ אֶצְלִי, גַּם אֶת שֶׁלָּהֶם אֲנִי אוֹגֵר בְּתוֹכִי, אֲנִי אָמְנָם נַרְאֶה תָּמִים אַךְ הֵם לֹא מְוּדָעִים מוּל מֵי הֵם עוֹמְדִים. אֲנִי ואתם.ן יַחַד מֵעַתָּה וְלָעַד, גְּבָרִים נָשִׂים כְּאֶחָד. עוֹד רֶגַע הַכֹּל יָצָא הַחוּצָה, הָאֱמֶת תֵהַדְהֵד בְּרֹב חוּצוֹת, הִיא תַּרְעִיד אֶת הָאַמּוֹת, תְּמוֹטֵט אֶת הַחוּמוֹת, עוֹד רֶגַע זֶה עוֹמֵד לִקְרוֹת", חתם את השיר והוסיף את ההאשטאגים MeN2 וגם "אני גבר" (הקמפיין שנועד להעלות את המודעות לתקיפות מיניות נגד גברים, ע"ח).

כזכור, לאחר התפוצצות הפרשה בתחילת ינואר, נוצרה סערה תקשורתית וציבורית אדירה שנמשכה ימים ארוכים, במהלכה הגיבו נהרי ועזר בנפרד בחשבונות החברתיים שלהם על הפרשה, כשידוענים ואזרחים מן השורה כאחד מביעים תמיכה אך גם זעם כלפי כל אחד מהם. מאז הספיקו השניים גם לעבור בנפרד בדיקות פוליגרף בהן שניהם יצאו דוברי אמת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר