על רקע המצב הפוליטי? ג'קי אזולאי באמירה מקוממת במיוחד

השפית המפורסמת עושה זאת שוב, ומושכת אש לכיוונה • הפעם בסרטון שהעלתה לרשת החברתית, שבו התייחסה בביטול לרעשי הרקע כשציינה מה חשוב לה ומעסיק אותה באמת

ג'קי אזולאי, צילום: גיל קרמר

זה לא סוד שג'קי אזולאי מושכת המון אש ועניין, כמעט בכל צעד או פעולה פומבית שהיא עושה. אמש (רביעי) בשעת לילה מאוחרת למדי, היא פרסמה סרטון טיקטוק שהוא מעין תגובה כללית ותשובה מרוכזת לכל הריקושטים השליליים והביקורות הרעות שהיא מקבלת באופן תכוף מצד גולשים ברשת. גם המהלך הזה, יש שיאמרו כצפוי, לא עבר בשקט וזכה, איך לא, לעשרות תגובות מצד עוקביה, כשחלקן היו קשות במיוחד.

• "ביום שבו אקנא בך אדרוס את עצמי": ג'קי אזולאי וגילי כהן מתכסחים

• בסדרת תמונות חושפניות ולוהטות: אורלנדו בלום משתף באמת מטרידה

@jekiazulay#❤️#love#viral#fypシ#fypシ゚viral#money#fypage#viral#💵♬ son original - LeGreez🥶

"סורי, אין לי זמן לשנאה ואנרגיות שליליות. המוח שלי עסוק בלעשות כסף", כתבה אזולאי מעל סרטון טיקטוק שהעלתה, בו תיעדה את עצמה במצב רוח טוב במיוחד, כשהיא שרה ורוקדת בחיוך רחב. "שחררו אתכם מאנרגיות רעות ושנאה, לכו תעשו כסף", ייעצה.

"לא יודע למה קיבלתי עצבים רק מלראות את הסרטון", כעס אחד הגולשים. "כסף זה לא הכל בחיים". "כסף, כסף, כסף. וואו", העירו נוספים. "שומרת מצוות, אימא לארבעה, השם ירחם, מסכנה. העיקר לא מעשנת בשבת", עקצו.

ג'קי אזולאי מקניטה

"התחרפנה לגמרי", "פח", "מה עשה לך הפרסום, חבל", "רק כסף, ראש הכרוב שלה. דוחה", "איכס", "חולת כסף, וזאת הייתה הבעיה של ישראל (הכוונה היא לגרושה של אזולאי ואבי ילדיה; י"ד)", שבו ותקפו את ג'קי.

נציין כי לא כל התגובות היו רעות ושליליות. היו גם כאלה שבחרו לפרגן לאזולאי, ואפילו לגונן עליה, כשאחד הגולשים השיב במקומה לכל המקטרגים. "וואלה, תשנאו אותה כמה שבא לכם, הלוואי עליי לדעת לשים פס על אנשים כמו שהיא שמה עליכם", איחל לעצמו.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר