"מעולם לא רציתי לפגוע בך": סטטיק מתנצל בפני אשתו שרית פולק

לאחר שנה מורכבת שעברה עליו שכללה משבר הן עם בת הזוג והן עם שותפו לשעבר בן-אל תבורי, העלה הזמר פוסט בחשבון האינסטגרם שלו שבו הוא מתייחס לאירועים • "שריתוש, חלק מהאשמה הוא גם שלי"

סטטיק ושרית פולק (ארכיון), צילום: ניר פקין

לאחר המשבר בזוגיות ובאווירת יום הכיפורים: סטטיק מתנצל בפני אשתו שרית פולק. בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו כתב הזמר: "שריתוש, סליחה. את באמת מושלמת בהכל. לא יכלתי לבקש לעבור את השנה הזו עם מישהי טובה ממך. הסליחה שלי היא על החלק שלי בתקופה המורכבת שעברת. הייתה לך שנה מטלטלת, בכמה מחוזות. ולמרות שלא אני התחלתי את סיבוב הגלגל - אני יודע שיש לי גם אשמה בחלק מזה ועל זה אני מתנצל, בפנייך ובפני המשפחה".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by סטטיק / Static (@static)

הזוגיות של פולק ולירז רוסו (סטטיק) החלה בשלהי שנת 2017, ועד לא מזמן השניים נחשבו לאחד הזוגות היציבים בביצה. לאחר כארבע שנים, החליטו למסד את הקשר, וביוני בשנה שעברה השניים נישאו. לזוג אין עדיין ילדים משותפים.

בתחילת השנה הנוכחית שמועות רבות נסובו סביב הזוגיות האוהבת, לאחר שפורסם על בגידה לכאורה של רוסו בשרית, כשהואשם בניהול קשר רומנטי לכאורה עם הזמרת אלה לי. בעקבות משבר בזוגיות שהחל לפני מספר חודשים עזב רוסו את ביתם המשותף בחיפה ועבר לגור באחת הערים במרכז הארץ, יחד עם נגנו.

המופע האחרון של סטטיק ובן-אל // צילום ארכיון: אביעד טל

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר