זה שיר פרידה? סטטיק ואשתו שרית פולק חווים משבר בזוגיות

על פי הפרסומים, השניים טרם החליטו לגבי עתידם הזוגי, וכעת מצויים בשלב של הפרדת כוחות לצורך חישוב צעדיהם בקשר הרומנטי • בנוסף, ל"ישראל היום" הגיעה תגובה לדברים מכיוון מפתיע במיוחד

סטטיק ושרית פולק, צילום: ניר פקין

הזמר המצליח סטטיק (לירז רוסו) ואשתו בשנה האחרונה, שרית פולק, נמצאים בעיצומו של משבר זוגי, בעקבותיו עזב רוסו את ביתם המשותף בחיפה ועבר לגור באחת הערים במרכז הארץ, יחד עם נגנו, כך על פי הדיווחים היום (שני) באתרי הרכילות.

הזוגיות של פולק ורוסו החלה בשלהי שנת 2017, ועד לא מזמן נחשבו לאחד הזוגות היציבים בביצה. לאחר כארבע שנים, החליטו למסד את הקשר, וביוני בשנה שעברה השניים נישאו. לזוג אין עדיין ילדים משותפים. בתחילת השנה הנוכחית שמועות רבות נסובו סביב הזוגיות האוהבת, כששמועות רבות הופצו על בגידה לכאורה של רוסו בשרית, כשהואשם בניהול קשר רומנטי לכאורה עם הזמרת אלה לי.

סטטיק ושרית פולק טרם הגיבו לפרסומים הרבים על הפרידה, אך מי שדווקא כן מיהרה להגיב בסטורי משלה לעניין היא מאיה ג'ריס, האקסית של אלה לי, שכתבה: "אמרתי לכם. זה רק עניין של זמן עד שהכל מתפוצץ לאט וכואב", והוסיפה אימוג'י של לב.

 

בתגובה ל"ישראל היום" מסרה מאיה ג'ריס: "מאוד שמחה שהדברים מתחילים להתבהר והאמת לאט לאט יוצאת לאור. והאמת שעשיתי טובה לשרית בכלל. ומגיע לה יותר מזה, גבר נאמן".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר