עומר אדם מצטט את הכלה מורן בן אסולין - והרשת גועשת

הזמר, שנכח לצדה של הכלה הוויראלית בערב חתונתה והונצח בסרטונים המדוברים שהופצו, העלה פוסט עם קריצה לאחד המשפטים היותר בולטים שנאמרו על ידה

סרטון הכלה מוריה בן אסולין נגע בסוגיה רגישה - ההוצאה על אירוע החתונה

עומר אדם מינף את רגעי ההיסטריה סביב הכלה הוויראלית מורן בן אסולין, והעלה אמש (שלישי) פוסט שבו השתמש באחד ממשפטיה היותר זכירים. המהלך גרר, כצפוי, גם מאות תגובות נלהבות ומפרגנות מצד 944 אלף עוקביו ברשת החברתית אינסטגרם, שכללו גם אחת של הכלה הטרייה בעצמה. וכן, אם תהיתם, מצאנו בתוך כל השמחה המתפרצת גם ביקורת על אדם, כשנטען כי הפוסט מסחרי ובא לקדם מענייניו.

הכלה הוויראלית

"אימאל'ה איזה.....", כתב אדם בפוסט המדובר, כשהוא חוזר על אחד המשפטים של בן אסולין מתוך סרטוני החתונה שבהם היא נשמעת אומרת: "אימאל'ה איזו יפה אני". "אימאלה' איזה גרזוטה יש לך, אבאל'ה, איזה סטייל יש לך, אימאל'ה, איזו אישה שווה יש לך", פרגנה לו בן אסולין בתגובה. "בדיחה אחרונה שלך להיום", המשיכו לצטט מאמרותיה של מורן. "תותח", כתב לעומר אחד העוקבים. "אתה גאון", "שמע, אתה מלך", הצטרפו אחרים. "מקצועי, כל הכבוד", "עומד בכבוד בכל מצב", "איזה פאסון יש לך", הרעיפו הטוקבקיסטים מחמאות בהתייחסותם לאופן שבו התנהל אדם על הבמה בסיטואציה המורכבת שתועדה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Omer Adam (@omeradam)

אך כמו שכתבנו, לא כל התגובות במבול הפידבקים היו חיוביות. היו גם מי שבחרו להסתכל על הפוסט כמהלך שיווקי ציני, ועלבו בזמר. "הכל הוא יודע למנף", "מדרוב כמוה", "גאון שיווק", "הסתלבט חוגג", נכתב בין היתר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר