בעקבות חשיפת "ישראל היום": בשטראוס בוחנים את המשך העבודה עם בן-אל תבורי

הזמר משמש פרזנטור של מעדן מילקי, לצד שותפו המוזיקלי סטטיק • לאחר פרסום ההקלטה שבה התבטא הכוכב באופן אלים, נמסר משטראוס: "אנו מגנים אלימות מכל סוג"

בן-אל תבורי, צילום: משה נחומוביץ

לאחר חשיפת ההקלטה הבלעדית שהגיע לידי "ישראל היום" בהן מצהיר הזמר בן-אל תבורי כי אינו מעוניין בקשר עם בנו, ואף מתבטא באלימות קשה נגד אם בנו, אורטל עמר, בשטראוס בוחנים את המשך ההתקשרות עמו.

כאמור, בן-אל, לצד שותפו המוזיקלי סטטיק, משמש כפרזנטור של המותג "מילקי", אחד המוצרים הפופולריים של ענקית המזון, הפונה בעיקר לקהל הצעיר ובני הנוער.   

משטראוס נמסר בתגובה לפרסום ההקלטה כי "אנו מגנים אלימות מכל סוג. הנושא בבחינה".

בתוך כך, בן-אל נעדר מצילומי ״הזמר במסכה״ שנערכו הבוקר (חמישי). על פי החלטת מנהליו וקשת, הוחלט שהוא לא ישתתף בהם.

בן-אל תבורי: "הילד שלי גמור בעיניי"

כזכור, בהקלטה שנחשפה שומעים את בן-אל מתבטא באופן אלים. "אורטל מאמי, אל תנסי להדליק אותי", נשמע הזמר אומר בהקלטה, "ההחלטה עד מחר יכולה להזיז לי את הביצה. השופטת הולכת להיות פסולה. אני הולך להגיש מכתב פסילה לשופטת, אני עד אז לא מגיע, מאמי. וגם את תשלמי לי קנסות, אני אוכיח לך את זה, נשמה. תירגעי, אני לא רוצה לראות את הילד יותר, לא רוצה... אני לא מבין איך מכריחים אותי לראות את הילד. לא מתחייב לזמני שהות, אין זמני שהות. לכי תתבעי ולכי להוצאה לפועל. את יכולה להתחבר לי למ***, יא חתיכת שטן, יא ז***, יא מסריחה. מסכן הילד שלך, יא חתיכת שטן, אני מסית את הילד עליך. בן ז*** אם אני לא אומר שאמא שלו זבל ואמא שלו זבל... תני לי לקחת הילד, תראי איזו הסתה אני עושה לך לילד. בן ז*** אם הילד חוזר ולא אומר לך 'אמא זבל'".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר