מאיה ג'ריס, האקסית של אלה לי, מביעה חרטה: "הרסתי לעצמי, הפסדתי הכל"

כוכבת הטיקטוק עשתה חשבון נפש בחשבונה האישי ברשת החברתית, ודיברה בגילוי לב על החיים הקשים והמכשולים שמציבים בפניה, לדבריה, אנשים בתעשייה, לאחר ששיתפה בדרמות הגדולות במערכת היחסים שניהלה עם הזמרת • "מאחלת לה בהצלחה בקריירה", מסרה בתגובה ל"ישראל היום"

מאיה ג'ריס ואלה לי להב בימים יפים יותר, צילום: אור גפן

מאיה ג'ריס נשמעת אחרת. בסשן שאלות ותשובות שקיימה אתמול (שני) בעמודה האישי באינסטגרם, המונה 89 אלף עוקבים, היא פתחה את הלב, הכתה על חטא, וסיפרה על חורבן הקריירה שהביאה על עצמה, כששיתפה את הגולשים ואת התקשורת בפרטים הכי אינטימיים בקשר הרומנטי שניהלה בעבר עם הזמרת אלה לי להב.

"תקופה לא כל כך קלה. לא מוצאת את עצמי כל כך", החלה ג'ריס לשתף בפתיחות. "אני חושבת שהרסתי לעצמי את התדמית בגלל הדרמות שהיו בחודשים האחרונים. אני לא מאשימה אף אחד, כן? פשוט הלכתי בעקבות אנשים שניסו לרמות אותי ולהוציא ממני את הבן אדם שאני לא. אבל בהחלט הפסדתי הכל". בהמשך כתבה: "אני עדיין לא מוותרת. אני אמשיך להוכיח את עצמי ואבנה את עצמי לאט לאט ואהיה מי שאני בזכות עצמי, אתם עוד תראו את זה", הבטיחה.

על הבגידה המפורסמת שבה האשימה את להב, כזכור, כתבה ג'ריס. "כולן בגדו (הכוונה היא לבנות זוגה בעבר - י"ד). לא מתביישת להגיד את זה, זו האמת. כולן רצו לחפש מהצד ריגושים קטנים וזה כאב לי מאוד. לא ראו אותי באמת, לא ראו מה שנתתי. זה כאב לא מוסבר. מגיע לי יותר".

בעקבות הדברים ניסינו להבין האם ג'ריס התכוונה בדבריה לאקסית להב, והיא מסרה בתגובה ל"ישראל היום": "זה הכל, כן, אלה לי", השיבה. "אם הייתי יודעת מה ההשלכות של זה אחרי, לא הייתי עושה את זה", שבה והביעה חרטה על שחלקה עם הקהל עניינים אישיים בקשר. "חשבתי להוציא את האמת ככה, חשבתי שזה ישנה משהו, אבל אולי הישראלים לא אוהבים את האמת. אם הייתי יודעת מה ההשלכות לא הייתי עושה את זה, כי אנשים באמת ניסו להרוס לי אחרי כל הפרשה. אלו הם אנשים בתעשייה שמנעו ממני הרבה דברים בדרך".

לסיום, ביקשנו לדעת האם תרצה להעביר מסר לאלה לי. "מאחלת לה בהצלחה בקריירה, זהו", הוסיפה בקצרה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר