רן דנקר יוצא להגנתה של יובל דיין: "דריסה אגרסיבית שלא מתקבלת על הדעת"

הזמר, שהופיע לצידה של היוצרת מול נשיא ארצות הברית, והיה עד למתקפה שחוותה בעקבות בחירתה שלא ללחוץ את ידו, מגן עליה בחירוף נפש בפוסט שהעלה

הידברות. רן דנקר ויובל דיין, צילום: אוהד רומנו, ז'ראר אלון

רן דנקר, שהופיע יחד עם יובל דיין בטקס שנערך בבית הנשיא ביום חמישי האחרון, נחשף גם הוא לתגובות הרבות ולמתקפה הקשה שהתנהלה ועדיין מתנהלת בימים האחרונים ברשתות החברתיות נגד הקולגה שלו. בעקבות כך החליט היום (ראשון) להתייחס גם הוא לעניין ולספר ל־187 אלף עוקביו ברשת החברתית אינסטגרם כיצד נראו הדברים דרך עיניו שלו, כאמן שנכח באירוע, ליווה את דיין בהכנות שקדמו לרגע המביך וראה את התרחשות הדברים מקרוב.

ביידן מבקש ללחוץ את ידה של דיין, שמסרבת, צילום: פייסבוק נשיא המדינה

"לא יכולתי שלא להתייחס למתקפה שיובל דיין עוברת בימים האחרונים", כתב דנקר על רקע תמונה משותפת שלו ושל יובל. "אתן רגע את נקודת מבטי, כמי שהיה הכי קרוב כל אותם רגעים מרגשים יחד על הבמה. את יובל לא הכרתי אישית לפני הכבוד שנפל בחלקנו לשיר לנשיא ארצות הברית בבית הנשיא", שיתף. "הכרתי אישה חכמה, מצחיקה, יפה, מוכשרת, ובעיקר לב ענק, צנוע, מתחשב ואוהב, שרק מחפש לעשות טוב בעולם", הרעיף שבחים.

יובל דיין סירבה ללחוץ את ידו של ביידן: "נשארתי נאמנה לערכיי"

"יובל עדכנה את כל מי שיכלה במשך יומיים שהיא שומרת נגיעה, והיה חשוב לה שזה יגיע לכל אחת ואחד בצוות ההפקה של בית הנשיא שהקיף אותנו", סיפר על ההכנות שקדמו לאירוע ועל הניסיון של יובל להימנע מרגע המבוכה שהתרחש. "אין־ספור פעמים שמעתי אותה מוודאת שזה עובר לצוות האמריקני וממנו לכבוד הנשיא", שב והדגיש. "כשכבוד הנשיא קם לעברנו, מייד שלחתי יד והסברתי שיובל שומרת נגיעה, וכך גם נשיא המדינה. ביידן קיבל בהבנה ובחיוך, הודה לנו על השיר - וזהו. כך זה נגמר בשלום ובקבלה", תיאר.

"אתם יכולים להסכים או לא להסכים עם הבחירה שעשתה", פנה למגיבים. "אפשר גם לדון בזה, אבל הדריסה האגרסיבית על המקלדת וההשתלחות חסרת המעצורים ברשת, בעיקר של הגיבורים המסתתרים, פשוט לא מתקבלות על הדעת", זעם. "יובל אהובתי, אני התרגשתי מכל שנייה איתך. את פרטנרית מושלמת, את אמן חד־פעמי, ואני מחכה לשיר איתך שוב ביחד", ביקש לחבק במילותיו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר