"מה אנחנו, חיות?": כך הגיבו הסלבס לאירוע התקיפה של אמיר חצרוני

כיסא שנזרק לעבר הפרופסור במהלך שידור חי ופצע אותו בראשו, הצליח להצית תגובות שונות מצד כוכבי הביצה ברשת החברתית

אמיר חצרוני, צילום: יהודה פרץ

אמש (שני), במהלך שידור חי מעיר הנמל אשדוד, הותקף פרופסור אמיר חצרוני במהלך תוכנית ערוץ "אונליין טי וי" שבה התארח. במהלכה, נער שנכח באזור השידור השליך לעברו כיסא שפגע בראשו וגרם לדימום. האירוע האלים, שצולם והועבר לצופים ברשת, זכה לתגובות ברשת מצד מפורסמים רבים שהביעו זעזוע מהתקיפה הקשה, אבל היה גם מי שצידד בה. מהצל ועד דודו מעפולה – כך הביעו הסלבס את דעתם על האירוע החריג.

בשידור חי: כיסא הושלך לעבר אמיר חצרוני

"משטרת ישראל, נא לעשות את עבודתכם. יש לכם מחלקת סייבר, אתם יכולים בנקל להתחקות אחרי הזורק הברברי שחושב שהוא מגניב. תודה", כתב תום חיימוב, שאף הגדיל לעשות ותייג את משטרת ישראל בסטורי שהעלה.

"חצרוני מקבל כיסא לראש בשידור חי ופותח את הראש", הודיע יואב אליאסי (הצל). "תשמעו, זה לא סוד שאני לא אוהב את חצרוני בלשון המעטה, אבל זה דבר בזוי וראוי לכל גינוי. למה להגיע למצב כזה? למה זה טוב? מה אנחנו חיות?", תהה הראפר בפוסט שגרר אחריו תגובות רבות מתלהמות.

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי גינה אף הוא את המעשה ואת התוקף: "מי שיש לו אומץ לזרוק ככה כיסא לעבר ראש של מישהו במקום ציבורי, לעיני מצלמות, הוא פצצה מתקתקת", קבע, "צריך לקבל עשר שנות מאסר לפחות".

"אמיר חצרוני ידוע בהתבטאויותיו הקיצוניות נגד מזרחים. הוא הפגין זאת היום בסטורי שלו עוד לפני האירוע באופן דוחה ולא מכבד, ואז קיבל כיסא לראש", כתב מייקל לואיס. "כולנו בני אדם ואין כאן שום מקום לשנאה", "מוסר השכל: אלימות היא לא הדרך, אבל כיסא בראש בהחלט מעביר את הנקודה שעברת את הגבול ויש לך מזל שזה רק כיסא בראש ויצאת בזול. גם חצרוני וגם הזורק לא מחונכים ולא מתורבתים. נקודה", פסק.

מי שהיה יותר החלטי וברור בדעותיו, היה דודו כהן, שגינה באופן חד משמעי את חצרוני עצמו: "מי שמתעסק בחרא שיאכל חרא. השנאה שלו לעם המזרחי כבר הזויה. חצרוני, רק בריאות. תעשה חשבון נפש עם עצמך, על הדעות הקדומות שלך", ייעץ לו פליט הריאליטי.

 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר