תמונות ראשונות של נועה קירל ובן הזוג החדש

חודש וקצת אחרי הפרידה ממרגי - קירל משיקה לא רק סינגל חדש, אלא גם בן-זוג לוהט שמגיע יחד איתו • הזוכה המאושר: הדוגמן והשחקן תומר הכהן

נועה קירל, צילום: ללא קרדיט

תמונות ראשונות של נועה קירל ובן זוגה הטרי, תומר הכהן: הזמרת והדוגמן תועדו יחד בשבוע שעבר בניו-יורק, כשהקשר עוד נשמר בסוד - אבל הערב (שלישי), התמונות האלה מקבלות משמעות חדשה.

כידוע, קירל כיכבה לאחרונה בכותרות לאחר פרידה מבן זוגה בשלוש השנים האחרונות מבן זוגה, מרגי. הערב הופתעו המעריצים לשמוע על קשר חדש - ולנו יש תיעוד ראשון.

נועה קירל, צילום: ללא קרדיט

כזכור, אחרי הפרידה, קירל טסה לארה"ב לקדם את הקריירה הבינלאומית הנוסקת שלה, שם תועדה מבלה עם האקס ברק שמיר. אלא שכעת מסתבר שמי שהצליח לגנוב את ליבה של קירל הוא דווקא הכהן (22), שגם מככב לצידה בקליפ החדש והלוהט שלה "Bad little thing", כשלפי יודעי דבר השניים נמצאים ממש בתחילתו של קשר זוגי.

הזוג הטרי, צילום: יוטיוב

מסתבר שלא כולם מפרגנים לזוגיות החדשה, וכצפוי - לצד התגובות המפרגנות, ניתן היה למצוא גם לא מעט גולשים שהגיבו בכעס: "ציפיתי שתיקח את הזמן", כתבה גולשת, ואחרים הוסיפו: "אם זה לא יח"צ אני צנצנת", "אני בשוק", ו"ירד לי ממנה". גולשת אחרת כתבה בציניות: "רק שלא תיפרד גם ממנו, העם לא יסבול זאת יותר, זה יהיה יותר מדי לעם היהודי". גולשת נוספת סיכמה: "פשוט תזמינו לי אמבולנס".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר