ניהול המכירות עולה רמה: עושים שכל

קבוצת נדל״ן מדיה חתמה הסכם שותפות עם חברת שכל, מערכת ה-CRM המובילה בחדשנות בשוק. פעילות משותפת תעשה בשיתוף עשרות חברות הנדל״ן המובילות בשוק

"קצב השלמת הבנייה הולך ויורד". צילום: צילום: יוסי זליגר
  

הידיעה

קבוצת נדל״ן מדיה מדווחת הבוקר כי חתמה על הסכם לשותפות עם חברת התוכנה לניהול המכירות בפרויקטים ׳שכל׳ שתשתלב בפעילותה הנרחבת של הקבוצה בענף הנדל״ן.

נודע כי בעסקה מוערבים מספר גורמים בכירים ומוכרים בשוק הנדל״ן, בהובלתו של ישראל פסטרנק, בעל השליטה בנדל״ן מדיה.

במסגרת ההסכם בין הצדדים נקבע, כי שכל תתחבר לפעילויות נדל״ן מדיה ותשתלב בעשרות חברות נדל״ן מובילות כמערכת ה-CRM המובילה היום בחדשנות, המציעה פתרונות שמערכות אחרות בשוק נכשלו בה.

ניהול חברת שכל תעשה על ידי פסטרנק ואייל שלו במטרה למקסם תהליכים עד מכירת הדירה.״אני מברך על העסקה״, אומר פסטרנק, ״ושמח לדווח על מו״מ מול עשרות חברות בשוק המבקשות להשתדרג בהליכי מכירת הדירה מהטלפון הראשון ועד סגירתה של העסקה״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר