בקרוב: מועדון צרכנות לרוכשי דירות

חיים אוחיון מונה לחבר הנהלה במרכז הבניה הישראלי, שיוציא לפועל את מועדון הצרכנות

ירידי הדירות של מרכז הבניה הישראלי // צילום: קרייג אריאב // ירידי הדירות של מרכז הבניה הישראלי

איש העסקים חיים אוחיון הפך לשותף בחטיבת הדיור של מרכז הבניה הישראלי, המפיקה את ירידי הדיור הארציים של ישראל. במסגרת העסקה מונה אוחיון לחבר הנהלה ומנכ"ל החטיבה. חטיבת הדיור תשיק בקרוב מועדון צרכנות חדש לרוכשי הדירות בישראל. 

אוחיון נחשב למומחה לניהול מועדוני לקוחות גדולים וממייסדי תחום הפרפורמנס (פרסום דיגיטלי מבוסס ביצועים – לידים ) בישראל. הוא ייסד, ניהל ומכר בשנים האחרונות, בין היתר, את החברות הבאות: לידים, DNA, כארד דיל - מפעילת מועדון הלקוחות של בנק מרכנתיל דיסקונט, קונטאקט – חיבורים אסטרטגיים ועוד. בעבר התגלה אוחיון על ידי ראש הממשלה כאחד הצעירים המבטיחים של ישראל והשתלב בפורום מנהיגות צעירה.

חיים אוחיון מציין כי "כיום מרכז הבניה הישראלי עורך מספר ירידי דיור ארציים בשנה שמפגישים כ- 30,000 רוכשי דירות עם היזמים והפעילים בשוק. המטרה של חטיבת הדיור היא לייצר פלטפורמה שתרחיב את ירידי הדיור הארציים שמופקים כיום ותהווה ציר מרכזי במפגש בין רוכשי הדירות לקבלנים השונים. הדבר ייעשה בין היתר על ידי הקניית ערך מוסף לקהל רוכשי הדירות בישראל בכלל ולמשפחות הצעירות בפרט, על ידי הקמת מועדון ראשון מסוגו בישראל, שעיקר כוחו יהיה מינוף עוצמת ההמונים להורדת מחירים".

חיים אוחיון. יוביל את הקמת מועדון הצרכנות // צילום: יח"צ

ערן רולס, יו"ר מרכז הבניה הישראלי, ציין כי "הפתרון היחידי עבור רוכשי הדירות הוא רכישת דירה בקבוצה, המאפשרת ליזמים להפחית את מחיר הדירה הסופי לצרכן ומבטיחה תנאים טובים יותר. אין ספק כי רשת הקשרים של מרכז הבניה הישראלי עם כל חברות הבניה בישראל ומאגרי המידע הכוללים עשרות אלפי רוכשי דירות פוטנציאליים יאפשרו לתפור לכל רוכש דירה פוטנציאלי את העסקה שמתאימה לו, כאשר הפניה ליזמים תעשה על פי צרכי הרוכשים ולא ההפך". 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר