חריפות ייחודית
סדרת הניחוחות מבית Hermès בעיצוב מעצבת הבשמים כריסטין נאג'ל מתרחבת, עם בושם ששואב השראה מעולם העורות של המותג, ומשלב תווי ברגמוט, פרח הבאטרפליי לילי, פצ'ולי, עץ אלון ועור חמים. Barénia Intense דומה חיצונית לבושם הקודם בסדרה וגם ריחו מאוד דומה, אבל בעוצמה חזקה יותר. אף שהוא נחשב לבושם נשים, אנחנו יכולים לחשוב על הרבה גברים שייהנו ממנו. הבושם נפתח בריח הדרי עז ועמוק, שמשלב בתוכו ניחוח מתובל ועצי. הוא לא מתוק, יש לו חריפות קלה שמייחדת אותו והוא נשאר על העור במשך שעות.
מחיר: 740 שקלים ל־100 מ"ל, להשיג ברשת אפריל
ריח של חו"ל
מותג טיפוח השיער הקוריאני UNOVE הגיע לסופר-פארם ומציע סדרה לטיפול בשיער יבש ופגום. לדברי החברה, הפורמולות מבוססות קומפלקס חלבונים, קרטין, חומצות אמינו ותמציות שמנים לחיזוק ולהגנה מפני נזקי חום. בסדרה שמפו, מסכה, אמפולה לטיפול בשיער, מגן חום ותמצית שמן לשיער.
בדקנו על שיער פגום ומוחלק שעבר גוונים וצבע: הדבר הראשון שתפס אותנו הוא הריח, שאי אפשר לתאר אותו אלא כ"ריח של חו"ל". פרחוני, עשיר ונעים, שלא מצאנו דומה לו כאן. השמפו והמסכה הפכו את השיער לנעים וחלק למגע, ואהבנו מאוד את השימוש בהם.
היינו שמחים לו מגן החום היה קליל יותר, מכיוון שנדרשת התזה שלו על כל השיער והכמות שהתזנו הפכה אותו לשומני מעט. גם האמפולה וגם תמצית השמן נעימות מבחינת ההרגשה והשיער נראה טוב לאחר הייבוש, אולם כשמדובר בשיער פגום מאוד כמו שלנו - הרגשנו שעדיין חסרה לו מעט לחות. לשיער פגום אבל לא בצורה קיצונית, הוא יהיה טיפול מושלם.
טווח מחירים: 70-100 שקלים
הגלידה של אבדיה
דני אבדיה השיק מותג גלידות עם חלבון: TURBO. הן מכילות 17 גרם חלבון, מבוססות על חלב ושמנת וללא תוספת סוכר, בטעמי וניל מדגסקר, שוקולד ואגוז לוז ומנגו מאיה, עם 150-175 קלוריות ל־100 גרם.
טעמנו - ובמפתיע, כל הטועמים חשבו אותו הדבר, כולל מחלקת הספורט: כחובבי וניל במיוחד פתחנו איתו. הטעם קצת מרגיש כמו אבקת חלבון בטעם וניל שהפכה לגלידה, שזה לא דבר רע בפני עצמו, אם כי היינו שמחים ליותר וניל בטעמים. המנגו היה פחות אהוד, עם טעם לא מאוד מזוהה וחלש. השוקולד היה מוצלח במיוחד, במרקם אוורירי של מוס קרמי. טעמי האגוזים בהחלט מורגשים בו, וקשה לנחש שאין בו סוכר.
מחיר: 26 שקלים לפיינט 250 מ"ל
בלי שיער, עם קולגן
מכשיר הסרת שיער מבית ULIKE המשלב בין טכנולוגיית IPL לבין טיפול באור LED אדום, ומציע טיפול ביתי מהיר וללא כאבים עם טכנולוגיית קירור, שכולל גם שיפור מראה העור, עידוד ייצור קולגן והבהרת פיגמנטציה.
בדקנו כחודש את ROSE 2 IN 1: אפקט הקירור שלו מורגש ובהחלט עושה את ההבדל, כך שהטיפול לא כואב גם בעוצמות גבוהות וגם באזורים רגישים. חייבים להתמיד בשימוש כדי לראות תוצאות - יום כן ויום לא, מה שעלול להכביד מעט במשך זמן ארוך.
אחרי 8-10 טיפולים כבר ראינו ירידה ברורה בצמיחת השיער ברגליים ובבתי השחי, ואחרי כחודש כבר היה הבדל משמעותי בצמיחה. מבחינת אנטי־אייג'ינג, לא ראינו הבדל דרמטי: העור היה נראה מעט יותר אחיד ופחות אדמומי באזורים מסוימים, בעיקר אחרי שימוש קבוע.
מחיר: 2,799 שקלים
טוויסט הדרי
סדרת טיפוח ראשונה לגבר מאת מותג הבישום רוז'ה גלה הצרפתי: "טוויסט". הסדרה כוללת, בין השאר, בושם, סבון מוצק וג'ל רחצה. הניחוח משלב את רעננות פירות ההדר הסיציליאניים עם עצים לבנים, ותמצאו בו תווי לימון, ברגמוט, מרווה, בזיליקום וקשמיר. בדקנו: מדובר בריח רענן והדרי, וניחוח הלימון מורגש מאוד במוצרים. את הריח של ג'ל הרחצה הוא הופך לנקי ולרגוע. בבושם ניתן להריח גם את העומק העצי שמצטרף בהמשך ושנותר לאורך זמן. בעינינו הבושם מאוד יוניסקסי, וגם נשים חובבות ריחות פרשיים יוכלו ליהנות ממנו.
טווח מחירים: 69-299 שקלים, להשיג באתר lierac
הסופגנייה המושלמת
סיר טיגון 28 ס"מ מושק במיוחד לקראת חנוכה (אבל גם ליומיום) ממותג Magnus, ויש לו מד טמפרטורה ורשת עליונה מובנית להנחת הטוגנים, שגורמת לשמן העודף לטפטף בחזרה לסיר.
בדקנו: כאמור, הוא אידיאלי במיוחד להכנת סופגניות ביתיות. הנירוסטה האיכותית מאפשרת חימום שמן אחיד ומהיר ושמירה יציבה על חום, מה שמשפר משמעותית את התוצאה הסופית. המבנה העמוק שלו מונע התזות שמן ויש מספיק מקום לעומק שמן נכון. המדחום המשולב במכסה מציג בזמן אמת את טמפרטורת השמן, ומהווה יתרון משמעותי בטיגון סופגניות, שבהן חשוב להקפיד על הטמפרטורה. הסיר יציב אך לא כבד מדי, המכסה מכיל מסננת פנימית המאפשרת לשפוך את השמן המשומש בצורה נוחה, והניקוי שלו פשוט וקל.
מחיר: 280 שקלים
