דני אבדיה נכנס לעולם העסקים ומשיק מותג חלבון חדש: גלידה בשלושה טעמים.
אבדיה הוא שותף מייסד המותג אשר לקח חלק פעיל והיה מעורב בפיתוח המותג, בבחירת הטעמים ובאיכות המוצרים.
לצד אבדיה עומדים שלושה שותפים: מיכאל אוסדון, עופר שאלתיאל ואלי זילברמן, בעלי חברת ראיטו, חברת סטארט-אפ המשתמשת בטכנולוגיה ודאטה לזיהוי טרנדים עולמיים ולהבאתם למדפים במהירות. המהלך כולו מתקיים בשיתוף פעולה עם מתן סימן-טוב וסוכנות ייצוג 1 שמייצגים ומובילים את פעילותו של אבדיה בארץ ובעולם.
מותג TURBO יציע מגוון מוצרי חלבון חדשים, לדברי החברה עם דגש על חלבון איכותי ורכיבים טבעיים. הסדרה הראשונה שתושק בישראל היא סדרת גלידות חלבון עם 17 גרם חלבון, המבוססת על חלב ושמנת, ללא תוספת סוכר, כאשר לאף אחד מהמוצרים אין מדבקות אדומות של סוכר או שומן רווי.
בסדרה שלושה טעמים: וניל מדגסקר, שוקולד ואגוז לוז ומנגו מאיה, והיא מכילה בין 150-175 קלוריות ל-100 גרם.
הכינוי TURBO ('טורבו') ליווה את אבדיה ב-NBA ומגלם את סגנון המשחק שלו, ריצות ארוכות coast-to-coast, אנרגיה בלתי נגמרת והיכולת להאיץ ברגע ולהשתלט על המשחק.
לדברי דני אבדיה: "השקת TURBO בישראל היא צעד משמעותי עבורי, הייתה לי הזכות לקחת חלק ולהיות מעורב עד הפרט הכי קטן בפיתוח המוצרים שפותחו בסטנדרטים הגבוהים ביותר. לאורך כל הדרך שמתי דגש על יצירת מוצר שישרת את הקהל רחב ויעניק מענה אמיתי לצרכים תזונתיים, לצד חווית טעם גבוהה. עבדנו הרבה זמן כדי להגיע לתוצאה המושלמת ואני מאמין שהמוצרים יביאו בשורה אמיתית בישראל".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
