המותג "כריות" משיק שני טעמים חדשים בהשראת קינוחים: שוקולד פאדג' ווניל פטיסייר, עם מרקם קראנצ'י מבחוץ ומילוי קרמי מבפנים. בגדול, לא באמת שמנו לב להבדל בטעם בין שוקולד רגיל לווניל, אבל זה לא מנע מאיתנו לאכול בשמחה את הדגנים עם חלב וליהנות מכל רגע.
טווח מחירים: 16-33 שקלים ל-348 גרם
מנבו בטעם פיסטוק מגיע מפלדמן, עם ציפוי בצבע ירוק וקציפה לבנבנה - שניהם בטעם פיסטוק. היו שהתחברו והיו שפחות אהבו, אבל הדעה הרווחת הייתה שטעמה של הקציפה הוא וניל יותר מאשר פיסטוק, וייתכן שמנבו בציפוי שוקולד רגיל עם קציפה ירוקה פיסטוקית מובהקת היה מתכון לשמחה גדולה יותר.
טווח מחירי שישייה: 14-16 שקלים
מוצר חדש של חברת סקיני פסטה: סקיני אייס קפה - אבקה להכנת משקה קפה קר ללא סוכר. האבקה בסיס אריתריטול וקפה נמס, עם ארבע קלוריות לכפית ויחס 1:1 למשקאות אייס קפה, נס קפה חם, עוגות ומאפים. למרות שאפשרי להשתמש בו גם כקפה חם, אנחנו אהבנו את המוצר במיוחד בתור קפה קר - יש לו טעם של האייס קפה המוכר שנמכר בבתי קפה, ואם מערבלים אותו עם קרח מקבלים מוצר מצוין שקשה לזהות שהוא ביתי וללא סוכר.
מחיר: 30 שקלים ל-400 גרם
מילקי חדש משטראוס: TRIO בטעם ממולדה - קרם בטעם תות, מוס שוקולד והקצפת של מילקי בגביע אחד. בשורה התחתונה מדובר במילקי בטעם תות ושוקולד, שגם אם לא מצליח להגיע לטעם הייחודי של הממולדה, ללא ספק חובבי שוקולד ותות יהנו ממנו. אנחנו, חובבי הקצפת, נהנינו דווקא ממנה במיוחד.
טווח מחירים: 3.50-4.90 שקלים ליחידה
פאפא ג'ונס ויד מרדכי משיקות את "סדרת הדבש": מהדורת פיצות במהדורה מוגבלת, שכוללת את סוויט ברי - פיצה ועליה דבש, גבינת ברי, אגוזי מלך וגרידת לימון, והוט האני - פיצה ועליה דבש, גבינת מסקרפונה וצ'ילי. מדובר בפיצות עם טעמים עדינים, בעינינו הדבש לא מאוד מורגש - אבל ביחד השילוב נעים ורך. האהובה עלינו הייתה פיצת הברי, שהיינו שמחים לו הדבש בה היה מורגש יותר, אבל השילוב עם הגבינה ואגוזי המלך יצר טעמים עשירים ביחד. פיצת הצ'ילי הייתה בחריפות עדינה - אלא אם אכלתם את אחת מחתיכות הצ'ילי שעל הפיצה, אבל השילוב של המתיקות העדינה והחריפות היה מוצלח.
מחיר לפיצה: 97 שקלים
חברת SILICA משיקה נוזל קרטין לשיער, המבוסס על מולקולות קרטין שעברו הידרוליזה, לחדירה אופטימלית ולשיחזור ותיקון עמוק. הפורמולה כילה מולקולות קרטין מפורקות לחלקיקים קטנים במיוחד, המאפשרים חדירה מלאה לסיב השערה ותיקון נזקי השיער מבפנים, ולדברי החברה המוצר פועל לשיקום מבנה סיב השערה, התרת קשרים מיידית, הפחתת פריז וחשמל סטטי, הוספת ברק טבעי וריכוך והרגעה מיידית של השיער, ומותאם במיוחד לשיער שעבר טיפולים כימיים.
מחיר: 119 שקלים
המותג TAKE ME HOME מתרחב ומשיק סדרת מוצרי טיפוח לתינוקות, שכוללת שישה מוצרים, ביניהם סבון ושמפו לתינוק, שמן גוף לתינוק, קרם פנים לתינוק, משחת החתלה ועוד. לדברי החברה הפורמולות מועשרות ברכיבים טבעיים המתאימים לשימוש על עורם העדין של תינוקות, בהם קלנדולה, שיבולת שועל, קמומיל ואלוורה, לצד ויטמינים חיוניים המסייעים בשמירה על עור רך ובריא. כל מוצרי הסדרה הם היפואלרגניים, טבעוניים, ללא פראבנים וללא SLS.
טווח מחירים: 25-35 שקלים, להשיג בסופר-פארם
מסיכת שיער טיפולית ללא שטיפה לשיקום השיער מצטרפת לסדרת מוצרי ג'ול מבית גדעון קוסמטיקס, פרו ג'ול 9 אמינו, שלדברי החברה מייצרת ברק טבעי, הזנה אינטנסיבית עם 9 חומצות אמינו וקרטין מהצומח, הגנה מנזקי צבע, החלקות וטיפולים כימיים, הגנה מפני פעולות חום, שיקום קצוות מפוצלים וחיזוק מבנה השערה, ללא תחושת שומן, וללא מלחים.
מחיר: 119 שקלים

