בן אנד ג'ריס מחדשים והשוקולד הנוסטלגי חוזר: חדשות הצרכנות

החברה בישראל משיקה הפתעה לחובבי השוקולד, ועלית מחזירים מהדורה שוקולדית משנות החמישים • וגם: מוצרים שמגינים מפני יובש במיוחד בעונת המעבר, סטיק סומק בגוון ורוד בייבי, קרם עיניים עם רטינול שמבטיח תוצאות תוך שבוע ועוד • המוצרים החדשים שתראו בחנויות וברשתות - וחובה להכיר

סנדוויץ' שוקולד בראוניז, בן אנד ג'ריז. צילום: אמיר מנחם

אירוע הקניות הישראלי ברשת, ShoppingIL by Google, מתחיל ב-5-6 בנובמבר, ומטרתו לתמוך בעסקים מקומיים ולהעניק לצרכנים חוויית קניות טובה שכולה כחול לבן. בין העסקים המשתתפים יותר מ-300 בתי עסק מהדרום ומהצפון, ואחד מכל 10 עסקים הוא בבעלות של מילואימניקים בשירות פעיל לאורך המלחמה. יש גם המון עסקים שמשתתפים השנה שהעסק שלהם נמצא בסכנת סגירה מיידית בעקבות המלחמה. בין המוצרים שתוכלו למצוא באתר, שכולם מוצעים בהנחה, תוכלו לרכוש:

מוצרים שיימכרו בשופינג IL, צילום: GOOGLE

פחית שמן זית כתית מעולה 750 מ"ל מבית "כרם אחינועם", עסק משפחתי גלילי ממשמר הירדן, עם שורשים של 12 דורות, המפיק שמן זית 100% גלילי וממשיך לעבוד ולחזק את החקלאות הצפונית על אף האזעקות, ההפגזות והשריפות שהיו באזור.

מארז "אנטי-אייג'ינג לפירות וירקות" ושקית "הדרך לאחסון מזון" מבית "העוטפת", עסק אקולוגי-חברתי ישראלי המייצר אלטרנטיבות למוצרי ניילון במפעל המשלב מתמודדי נפש. ישי, המייסד, מג'נגל בין ניהול העסק לשירות מילואים ממושך של למעלה מ-200 ימים (במסגרת ימי המבצע, הנחות של עד 25% על המוצרים באתר)

בירה ג'וני (חיטה), בירת לאגר וצנצנת בוטנים מבית "JOHNBEER", מותג בירה ישראלי חדש שהוקם על ידי אחיותיו של יהונתן (ג'וני) סימן טוב ז"ל שנרצח ב7 באוקטובר בניר עוז, כפרויקט הנצחה המשלב בירה המיוצרת מחיטה מהנגב המערבי (אותה גידל ג'וני) עם אהבתו לחקלאות ולבירה טובה.

צמיד פרל (פנינים טבעיות וגולדפילד) של "P&O Jewelry", מותג תכשיטים של אם ובת ממושב ישע שבעוטף עזה, הממשיכות מסורת צורפות משפחתית. האתר חזר לפעול אונליין לאחר שהשתיים פונו מביתן ב-7 באוקטובר (יציעו הנחת שופינג IL של 15% הנחה על הפריטים).

קרם לילה עשיר בוויטמין C של "איה נטורל", מותג קוסמטיקה טבעית גלילי מבית ג'אן של שני אחים, המייצר מוצרים טבעוניים מבוססי שמן זית ומתמקד כעת בשיקום לאחר שמרכז המבקרים שלו נסגר לתקופה ארוכה עקב המלחמה בצפון.

אבן "אור מחזיר אור" של "אבני אָהֲוָה", מותג המייצר אבני ירושלים טבעיות עם משפטי אהבה לחיבור בין הרגש לחומר. המותג בבעלות דריה ואופק, בני זוג ששרדו יחד את הטבח בפסטיבל הנובה ב-7 באוקטובר (מחיר: אבן בגודל של 5 ס"מ על 5 ס"מ, ב־55 שקלים. במסגרת ימי המבצע, 15% הנחה על כל האתר, 25% על אבן "אור מחזיר אור").

ממרח לימונשום, ריבת פלפלים חריפים ורוטב אסיוש של "ליבני'ס" (Livney's), עסק משפחתי מקיבוץ דברת שבצפון, המייצר 17 ממרחים, ריבות ורטבים ייחודיים ללא גלוטן וללא חומרים משמרים, מתמודד עם מחסור בחומרי גלם משדות העוטף ופועל בהיעדרותו של המייסד, עידו, שגויס לשירות מילואים ממושך (20% אחוז הנחה על כל האתר שלהם במהלך ימי ה-ShoppingIL).

גרבי אותיות של "גרובים", מותג גרביים ישראלי צבעוני ושמח של בני הזוג רעי ועדי, הממשיך לייצר גרביים במפעל הגרביים האחרון בארץ שממוקם בכאוכב (יישוב ערבי בגליל) כסמל לדו-קיום, וזאת על אף שרעי, המייסד, היה בשירות מילואים פעיל מתחילת המלחמה (זוג גרביים החל מ-39 שקלים, הנחת שופינג IL מבצע 4+1).

סביבון עץ עבודת יד Grand של "Wooden by Leon", עסק משפחתי מכרמיאל של לאוניד וטל, אב ובת, המייצר סביבוני עץ ארץ-ישראליים ממוחזרים בעבודת יד הממשיך לפעול גם לאחר שבתו השניה של לאוניד שכלה את בן זוגה, עידו אביב ז"ל, שנפל בעזה באפריל 2024 (מחירים החל מ-35 שקלים. במסגרת שופינג IL יציעו הנחה של 50% על כל האתר)

מטבעות שוקולד בוטנים וטבלת שוקולד עם תוספות של "קרמל שוקולד בוטיק", מפעל שוקולד בוטיק גלילי של אחיות מהנדסות ממשגב, הממשיך לפעול ולפתח מוצרים חדשים, זאת על אף שהוקם חודשיים לפני המלחמה ופעילותו נעצרה כמעט לחלוטין בתקופת הלחימה בצפון (טבלת שוקולד 30 שקלים לפני הנחה, מטבעות שוקולד 25 שקלים לפני ההנחה, במסגרת Shopping IL תינתן הנחה של 20% על כל אחד מהמוצרים, והנחות נוספות על מוצרים נוספים באתר)

מימין למעלה: רעי ועדי הבעלים של גרובים, מתחת: באסם ורני חמוד, איה נטורל, משמאל: קרמל שוקולד,

קרם עיניים עם רטינול מאת שייסידו, מבטיח תוצאות נראות לעין תוך שבוע - כך לדברי החברה. Vital Perfection Uplifting & Firming Advanced Eye Cream משלב רכיבים פעילים כמו Retinol ACE - רטינול יציב במיוחד, המותאם לעור הרגיש סביב העיניים ומסייע בהפחתת קמטים,
SafflowerRED™ - טכנולוגיה המבוססת על תמצית מפרח נדיר ביפן, התורמת לחיזוק יכולת ההתחדשות של העור ולמראה מוצק וזוהר, ReNeuraRED™ - מערכת עצבית דרמטולוגית המסייעת בהאצת תגובתיות העור וחידושו מבפנים ו-MicroVitalizer™ - טכנולוגיה המסייעת בהגנה על תאים בריאים ונטרול תהליכי הזדקנות תאיים. 

מחיר: 460 שקלים ל-15 מ"ל

קרם עיניים ויטאל פרפקשן, שיסיידו, צילום: יח"M חו"ל

מסקרה חדשה מאת קרליין - "מסקרה היברידית", שלדברי החברה משלבת בין מברשת בהנדסה טכנולוגית לפורמולה ייחודית המעניקה לריסים נפח מרשים, פריסה פנורמית וברק בגוון שחור עמוק.  יש לה צד סיליקון - זיזים המחליקים לאורך הריסים ומאפשרים מריחה קלה לכל האורך, וצד סיבי שיער - סיבי מברשת שמפרידים בין הריסים מהבסיס ועד הקצה, מסייעים בפיזור הפורמולה ומעניקים נפח. היא כוללת תערובת שעוות נמסות במשקל מולקולרי גבוה ונמוך, המשפרות את יכולת פיזור המסקרה, מונעות גושים, הצטברות או נזילה ואינן מכבידות על הריסים. בנוסף מכילה הפורמולה מרכיבי לחות וויטמין B5 המסייעים בחיזוק הריסים.

מחיר: 70 שקלים

מסקרה היברידית של קרליין, צילום: יח"צ

למרות שחודש המודעות לסרטן השד אך נגמר, בעדה לזורגן יצאו עם סטיק סומק בגוון ורוד ייחודי - במהדורה מוגבלת. 10% מהכנסות מכירת המוצר ייתרמו לעמותת “גמאני”, הפועלת למען נשים המתמודדות עם סרטן השד. הסומק החדש נוח למריחה ובעל מרקם רך שמתמזג בעור בצורה טבעית, ומועשר בחומצה היאלורונית ללחות ולהחלקת העור. המרקם קל לטשטוש וניתן למריחה באמצעות אצבעות, מברשת או ספוגית. הגוון הוא ורוד בייבי בהיר, שיוצר מראה סמוק-תמים וטבעי.

מחיר: 125 שקלים

סטיק סומק ורוד, עדה לזורגן, צילום: יח"צ

סדרת טיפוח חדשה לעונת המעבר מאת המותג הצרפתי URIAGE, בריאדרם סיקה – להגנה מיובש וסדקים, הרגעה ושיקום עור פגוע ומגורה. בין המוצרים בסדרה שפתון מגן לשפתיים יבשות, שלדברי החברה פועל כחסם אמיתי הודות לפעולה דו-כיוונית ייחודית - בידוד ושיקום, ומועשר ברכיבים פעילים מזינים ומשחה לעור הסובל מסדקים וחריצים, שמגיעה במרקם עשיר וסמיך, דמוי שעווה, שפותח במיוחד ליצירת בידוד, ריכוך והגנה.

 מחיר: שפתון - 48 שקלים ל-15 מ"ל, משחה - 143 שקלים ל-40 מ"ל

מגן שפתיים ומשחה נגד יובש, אוריאז', צילום: יח"צ חו"ל

שמן באלם לשפתיים מאת מייבלין, Lifter Glaze Oil Balm, מגיע בחמישה גוונים וכולל פורמולה המכילה חומצה היאלורונית, ומכיל תמצית דובדבן אסרולה, במרקם שמשלב ברק גלוסי עם הזנה. לדברי החברה השפתונים בעלי פורמולה ייחודית שנבדקה דרמטולוגית, מתאימה גם לשפתיים יבשות במיוחד, ומעניקות לשפתיים צבע עדין, ועוזרות להן להימנע מיובש.

מחיר: 43 שקלים

שפתון ליפטר גלייז, מייבלין, צילום: יח"צ חו"ל

הפתעה לחובבי השוקולד: גלידת שוקולד בראוניס בסנדוויץ' בין שתי עוגיות בראוניס רכות מאת בן & ג'ריס ישראל. המאגדת החדשה כוללת שלישיית סנדוויצ'ים אישיים של גלידת שמנת בטעם שוקולד מלאה בצ'אנקים של בראוניס, בין שתי עוגיות שוקולד שוקולד צ'יפס רכות. מדובר בחגיגה אמיתי לחובבי השוקולד, וגם לנו, שמעדיפים וניל, ולא יכולנו להפסיק לנשנש מהצ'אנק הזה, שמשלב ביס רך, פריך ושוקולדי במנה אחת.

מחיר: 25 שקלים למאגדת 3 יחידות

סנדוויץ' שוקולד בראוניז, בן אנד ג'ריז, צילום: אמיר מנחם

מהדורה נוסטלגית של שוקולד "חייל חיילת" מגיעה למדפים, מהלך של ממתקי עלית מקבוצת שטראוס בשיתוף אגודת ידידי ארגון נכי צה"ל, ומטרתו להעלות את המודעות ולגייס תמיכה בשיקומם של פצועי ופצועות צה"ל. חלק מההכנסות ממכירת השוקולד ייתרמו לעמותה, וניתן לתרום גם ישירות באמצעות סריקת קוד QR המופיע על האריזה.

שוקולד “חייל חיילת” נולד לראשונה בשנות ה־50. לאורך השנים הפך המוצר לאייקון המזוהה עם רוח התקופה. המהלך מלווה גם בקמפיין תוכן דיגיטלי הכולל הפנייה לפודקאסט "גיבורים מספרים" - סדרת סיפורים מרגשת שבה גיבורי וגיבורות ישראל מספרים את סיפורם האישי.

מחיר: 8.50 שקלים 

שוקולד נוסטלגי "חייל חיילת", עלית, צילום: סטודיו שטראוס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר