קבוצת שטראוס חונכת את קמפוס מיכאל בצפון – מפעל חדש בהשקעה של 270 מיליון ש"ח

25 שנה לאחר המפעל האחרון שהקימה בצפון • שטראוס משיקה באחיהוד את קמפוס מיכאל • בעל מחלבה צמחית שתייצר משקאות ומעדנים מבוססי צומח כחלק מהשקעה בפיתוח הצפון

קבוצת שטראוס חונכת את קמפוס מיכאל באחיהוד

25 שנה לאחר הקמת המפעל האחרון שטראוס בצפון, קבוצת שטראוס חונכת את קמפוס מיכאל באחיהוד הכולל מחלבה צמחית חדשה בהשקעה של 270 מיליון שקלים.

קמפוס מיכאל הינו על שמו של מיכאל שטראוס, תעשיין, יזם ואיש הצפון.
פתיחת קמפוס מיכאל היא הגשמת החזון של מיכאל שטראוס ז"ל, אשר חלם תמיד על פיתוח הצפון והפיכת התעשייה הישראלית למובילה ברמה בינלאומית. בשטראוס מציינים כי ״הקמת תעשייה חדשה בישראל בתקופה כזו היא הצהרה: אנחנו כאן כדי להישאר, לבנות, ולהשקיע בעתיד המדינה והצפון״.
זהו המפעל הראשון שמקימה שטראוס בצפון, מאז הקמת המפעל האחרון לפני 25 שנה, והוא מהווה לפי החברה צעד אסטרטגי בעיצובה של תעשיית מזון מתקדמת, מקומית וברת-קיימא.


המחלבה החדשה תייצר מגוון מוצרים מבוססי צומח הכוללים משקאות, יוגורטים ומעדנים. המפעל ישלב טכנולוגיה מתקדמת עם גישה חדשנית לפיתוח מזון. במסגרת אירוע ההשקה היום במפעל, הושקה מהדורה מיוחדת של משקאות שיבולת שועל פסק זמן.

המפעל החדש, צילום: פלג אלקלעי

המוצרים הראשונים המיוצרים במפעל הם ארבעה משקאות מבוססי שיבולת שועל של המותג אלפרו, עם לוגו שטראוס ובמתכון משופר. מדובר במשקה שיבולת שועל בריסטה מצונן 1 ליטר, משקה שיבולת שועל וניל מצונן 1 ליטר, משקה שיבולת שועל בטעם פסק זמן מצונן 750 מ"ל במהדורה מיוחדת לכבוד ההשקה ומשקה שיבולת שועל בריסטה מצונן 500 מ"ל. בהמשך צפויה החברה להשיק משקאות סויה מצוננים וכן לייצר מותגים אהובים של הקבוצה על בסיס צמחי ובכך לאפשר צריכה לקהל רחב יותר.

מהדורה מיוחדת של משקאות שיבולת שועל פסק זמן, צילום: פלג אלקלעי

משטראוס נמסר כי הפרויקט הוא חלק ממימוש חזון הקבוצה - "להזין ולטפח מחר טוב יותר" ומשקף מחויבות עמוקה לשיקום הצפון, לחיזוק החוסן התעשייתי והחברתי של אזור הגליל ולהמשך הצמיחה של התעשייה המקומית גם בשעת מבחן.

שי באב"ד, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס מסר ״המחלבה הצמחית היא הרבה מעבר לפרויקט תעשייתי. זהו סמל לתקווה, לחזון, ולמחויבות שלנו לצפון. מדובר בהשקעה אסטרטגית שמייצרת מקומות עבודה, מפתחת תעשייה מקומית ומביאה לשוק מוצרים חדשניים כחלק מקטגוריה וממגמה עולמית צומחת, שנותנת מענה לקהל צרכנים של תחליפי חלב. זהו צעד נוסף במימוש האסטרטגיה העסקית וכחלק מתפיסה של הלקוח במרכז. אנחנו רואים במפעל הזה חלק מסיפור התקומה של הצפון, חיבור בין מורשת ארוכת שנים לבין השקעה בעתיד.”

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר