הגנה מגוונת
אולטרסול משיקה תחליב פנים במרקם קליל ובגוני לייט ומדיום, עם SPF50. "קליל" היא המילה הכי מתאימה לתיאור המוצר: המריחה קלה והעור לא נותר דביק. הגוון הבהיר יתאים יותר לבעלות גוון בהיר-מדיום, והמדיום לכהות יותר. אף על פי שהחומר עצמו מזכיר מייק־אפ אם הוא בגוון העור שלכם - לאחר המריחה כמעט לא תראו אותו, והוא מהווה בסיס טוב למייק־אפ. עם זאת, אם הגוון לא בדיוק בצבע שלכם - כנראה תמרחו ממנו מעט מדי, כדי לא ליצור חוסר תיאום בולט בין העור לבין צבע קרם ההגנה, ותצטרכו למרוח מתחתיו קרם הגנה חסר צבע כדי להשיג הגנה מלאה.
מחיר: 70 שקלים ל־50 מ"ל
נותנים כיסוי
סקארה משיקה קולקציית מייק־אפים בגימורי מט וגלואו, ולצידה קונסילרים ב־12 גוונים. לדברי החברה, המייק־אפ המט מביא לכיסוי בינוני בגימור רך וטבעי, והגלואו לכיסוי קל בגימור מואר. שתי הסדרות מגיעות ב־15 גוונים. בדקנו את המט והגלואו גם בנפרד וגם ביחד: עד כמה שניסינו, לא הצלחנו למצוא הבדל בין שניהם. כל אחד מגיע לכיסוי בינוני שאינו מט, אלא טבעי יותר ומעט מבריק בשעות הראשונות. המט בתת־הגוון 2 היה חם יותר, ואילו בגלואו נטה לקר. הוא נעים ומתקבע על העור בצורה טובה. הקונסילר מעניק כיסוי קל בלבד, ופחות הצליח לטשטש כהויות מתחת לעיניים, אם כי הוא קליל ונמרח בקלות.
מחיר: מייק־אפ - 50 שקלים, קונסילר - 40 שקלים
חולצה ריחנית
לקוסט מוציאה בושם חדש לנשים: L.12.12 SILVER ROSE. לדברי החברה, הניחוח נוצר בהשראת חולצת הפולו של לקוסט, והוא כולל תווי ורד, אירוס ופריחת השקד. בתווי הפתיחה יש תפוז דם, אשכולית ורודה ואגס, ומשתלב איתם גם קשמיר. הריח הראשוני הוא שילוב של פרחוניות עם מתיקות חמצמצה ורעננה, ריח נוכח וחזק שמאוד מתאים לקיץ. בהמשך הוא הופך לחמים ולעצי יותר, אך עדיין נותר רענן ופרחוני. עם זאת, הוא דורש חידוש אחרי שלוש-ארבע שעות.
מחיר: 400 שקלים ל־100 מ"ל
קטן ומושלם
מאמריקה מגיעים אלינו חטיפי סופר־פוד על בסיס דגנים מלאים במגוון טעמים, או במילים של פשוטי העם - מיני־פריכיות בציפויים שונים. המוצרים של Drizzilicious מבוססים על קינואה, על צ'יה ועל זרעי פשתן, ומצופים בדריזל בטעמי קרם עוגיות, וניל יום הולדת וסמורס. טעמנו: מדובר בחטיף טעים במיוחד, שמשלב מתיקות עם מעט מליחות שמשדרגת את הטעם. לא הרגשנו ממש בטעם הסמורס, אבל כל החטיפים נזללו ברגע. הם מוצלחים וקריספיים ומכילים רק 90 קלוריות ל־21 יחידות - שבינינו, מי יכול להסתפק בכמות הקטנה הזו?
מחיר: 20-22 שקלים
פתרון מוזיקלי
אוזניות Liberate OWS של House of Marley הן חצי פתוחות, ומאפשרות גם לשמוע מוזיקה וגם להיות קשובים לנעשה מסביב. הן מיועדות גם להורים שרוצים לשמוע מוזיקה ועדיין לשים לב לילדים, לאנשים שיושבים במערכות שבהן נדרשת תשומת ליבם, לנוסעים בתחבורה הציבורית ועוד. בדקנו: הן מצטיינות בכך שניתן לעשות איתן ספורט בלי להתנתק מהסביבה - יתרון חשוב לריצה או לרכיבה. למרות המבנה הפתוח, איכות השמע מספקת, הן למוזיקה והן לפודקאסטים. עם זאת, הצליל עצמו פחות עשיר ועוצמתי מאשר באוזניות רגילות. הן מספקות פתרון נוח ופרקטי, אך לא מושלם.
מחיר: 390 שקלים
הארת פנים
מסכת הלד לפנים של המותג Ulike מגיעה לארץ, ויש בה 272 נורות עם טכנולוגיה להבטחת פיזור אור אחיד ולחדירה עמוקה יותר לעור. UM10 מציעה אור כחול להפחתת פצעונים, צהוב להבהרה ולהפחתת כתמים, אדום למיצוק העור ולהחלקת קמטים ואינפרה־אדום להרגעת עור רגיש. לטענת החברה, אפשר לראות תוצאות כבר בתוך שלושה שבועות-חודש.
בדקנו: המסכה עצמה נוחה בדקות הראשונות, אך ככל שהזמן עובר היא נהיית פחות נוחה, אם כי סבילה. ניסינו את אור ההבהרה ואת אור המיצוק, עשר דקות ביום לכל אחד, חמש-שש פעמים בשבוע, במשך חודש. קיווינו לראות שינוי כלשהו, אך לא ראינו הבהרת כתמים או מיצוק והחלקה של העור. ייתכן שיש צורך בזמן ממושך יותר.
מחיר: 2,999 שקלים

